Beyor Napisano 16 Maja 2018 Udostępnij Napisano 16 Maja 2018 Hej, mam pytanie dotyczące budowy ramy. Czy nowoczesne ramy aluminiowe bywają tak zespawane, że przez suport można dostać się do wnętrza rury dolnej? Nie mam klucza do wkładu press fit, więc nie mogę sam sprawdzić. Mam Krossa Level R8 2017 i przez rurę podsiodłową widać wnętrze suportu (widzę wewnętrzną tulejkę z wkładu press fit), zastanawiam się, czy dolna rura też może być tak zespawana. Jest to dla mnie istotne, bo gdyby dolna rura łączyła się z suportem tak samo jak podsiodłowa, zainstalowałbym sztycę regulowaną z wewnętrznym prowadzeniem pancerzy - przewierciłbym wewnętrzną tulejkę press fita tak, żeby pancerz mógł przejść przez dolną rurę do rury podsidłowej - myślę, że zmieściłby się, nie powodując tarcia o wewnętrzną część korby. Przy czym o fajną, nie bardzo drogą sztycę regulowaną w rozmiarze 27,2 i tak nie jest łatwo;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Maja 2018 Udostępnij Napisano 17 Maja 2018 Nic nie wierć w tulejce osłaniającej oś korby. To miejsce musi być szczelne, w innym przypadku prędzej czy później zacznie wpadać tam woda, a to nic dobrego nie wróży. Druga sprawa że nie sądzę żeby udało Ci się tak idealnie poprowadzić pancerz żeby nie haczył o oś korby. Pewnie nie chcesz tracić gwarancji, ale jak ja bym miał już wielkie parcie żeby coś takie zrobić, to wywierciłbym dziurę w ramie, gdzie na rurze podsiodłowej i puścił pancerz przez ten otwór do otworu przerzutki przedniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 17 Maja 2018 Udostępnij Napisano 17 Maja 2018 Dolna rura jak i podsiodłowa łączą się z suportem tak, że w środku mufy widzisz otwory tych rur ale da rady tam pancerza za bardzo puścić bo jest za ciasno po wsadzeniu suportu. Nawet gyby udało Ci się wsadzić suport to przy takich zgięciach pancerza linka w nim po prostu by się nie poruszała. Tulejka łącząca miski w przyp. HT2 ma niewiele większą średnicę od osi tak więc nawet jej usunięcie wiele nie pomoże. Po prostu jest tam zbyt mało miejsca żeby uzyskać rozsądny promień gięcia pancerza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 17 Maja 2018 Udostępnij Napisano 17 Maja 2018 Nawet w fabrycznych ramach nic nie idzie przez mufę, linka wychodzi z rury podsiodłowej dużo przed nią i wraca do dolnej za mufą albo idzie już na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beyor Napisano 17 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2018 Myślę, że po kombinacjach z nawierceniem środkowej części press fit udałoby mi się wepchnąć tam pancerz (już teraz, patrząc przez r. podsiodłową widzę prześwit między suportem i wkładem suportu, ale trzeba by go powiększyć), ale macie rację, sugerując, że wygięcie pancerza byłoby zbyt duże. W rurze dolnej przewidziane jest wewnętrzne prowadzenie pancerza do przedniej przerzutki, więc teoretycznie można by wywiercić dziurkę w r. podsiodłowej powyżej suportu, ale to już większa ingerencja i byłoby ciężko zrobić to wiertarką trzymaną w ręce. Tak czy inaczej niestety nie ma dużego wyboru sztyc regulowanych 27,2 w rozsądnej cenie. Z takich sensownych to głównie Kind Shock Lev, który kosztuje jakieś 1400 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.