Skocz do zawartości

[rower] Kross Sign DS


zido

Rekomendowane odpowiedzi

A więc... Mam troche czasu i moge sie troche rozpisać ;)

Ostatnio stałem sie właścicielem mojego wymarzonego signa. Rozmiar ramy 14" kolor biały. Miły sprzedawca spuścił mi 50zł na cenie wiec zapłaciłem 1349PLN. Rower ma 2 lata gwary. Korzystając z okazji polecam sklep rowerowy Pliszbike z Cieszyna, ul. Katowicka 103 (naprzeciw szkoły, przy głównej drodze z katowic do cieszyna). Sprzedawca znał sie na rzeczy, mial sporo rowerów do skakania i nie tylko. Ceny moga konkurować z alleegro. Za rekawice zapłaciłem tyle ile stoja na allegro.

Ale wracając do tematu roweru :030: Po 1 dniu miałem tylko zastrzeżenie do opon. Bieżnik nie jest zbyt duży, ale moze dla niektórych jest to zaleta a nie wada ;) Niewiem dlaczego nie wpakuja do signa ds shcwalbe space (33zł na allegro) które mają agresywny bieżnik, a pakują jakieś fast fredy które o dziwo na allegro kosztują około 70zł.

Z czasem zrozumiałem także dlaczego wszyscy nazekają na hamulce. Już myślałem ze mam ostra centra a to tylni hampel nie odbił dobrze i cały czas ocierał. Na przedni nie nażekam, choć klamka troche cięzko wchodzi. Ja mam duro i nie moge nażekać. W planach mam już zakup tarczy na tył ;)

Ja kupiłem rower z amorem duro d i chodzi bosko:P on tłumi a nie odbiija. w podskakiwaniu moze to przeszkadzać, ale da sie żyć. Juz zaliczyłem 2 gleby. 1 przy manualu ale rower nie dotknął ziemi tylko koła oczywiście, 2 kumpel zajechał mi droge i zahamowałem na dużej prędkości na przednim ;) chwile stałem na przednim kole a potem glebe na bok ;) kolega to skomentował tak : "prawie jak endo" ;) Na szczęscie ucierpiała tylko klamka hamulca ;)

Podsumowując: jeżdzi sie super, do duro jak na razie nie mam zastrzeżen, opony troche mi nie paszą i przydałoby sie kupić choć 1 tarcza. Siodełko wygodne, nie jezdzi sie jak na czoperze :P Rower lekki. Z pewnością najlepszy w swojej kategorii cenowej. Wizualnie jest bardzo ładny. Robi niezłe wrażenia na kolegach i koleżankach :036:

Niedłúgo napisze więcej wrażen, wstawie jakieś fotki. I zachęcam wszystkich wahających sie do zakupu. NAPRAWDE WARTO GO KUPIĆ. Pozdrawiam wszystkich sign ds raiderów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszym dniu musze zmienić stosunek do opon :)

A wiec byłem dziś na rowerku z kumplem troche hop, troche jazdy po mieście itp. W moim ukochanym mieście spadł dziś pierwszy śnieg :) wiec trzeba było sobie pojezdzić. To była chyba moja pierwsza jazda w śniegu. Dziś jakims nieznanym sposobem naprawiłem hamulec i już mi nie ociera :P a moze obrecz w ogóle nie była zcentrowana... nie bede w to wnikał :) Już mi nie ociera i to sie liczy. Co do hamulców to tez je musze pochwalić. W ogóle nie piszczały dziś w śniegu. I wracając do opon... jak wyzej napisałem był śnieg. Mój kolega ma kenda kinetiks i miał cała kurtka w wodzie. A ja z moimi schwalbe fast fred tylko pare kropeczek :P czytałem ze ta opona ma niby jakiś system samoczyszczenia, ale ze dzieki temu nie chlapie po plecach to dla mnie miłe zaskoczenie. Dodam tez ze ma zabezpieczenie antyprzebiciowe. Na śniegi i liściach hamowały także nienajgorzej. Wiec po dzisiejszym dniu opinia o hamplach i oponach sie oplepsza. Zobaczymy co będzie dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dziś jakims nieznanym sposobem naprawiłem hamulec i już mi nie ociera ;) a moze obrecz w ogóle nie była zcentrowana... nie bede w to wnikał :)

 

Jeśli masz hamulce typu v-brake to po prostu wykręć je z piwotów i naciąg bardziej. U mnie podziałało! (w hexagon) (chyba dobrze wytłumaczyłem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo

Mam signa już 3 miesiące rówież 14 " białego i jest naprawde dobrą bazą pod rozbudowe .Hample są nawet dobre tylko dobrze je wyregulowałem i dałem booster na tył , co do problemu zida to też to na początku miałem trzeba dokręcić pivoty:d bo są wyjmowane i bardzo mocno śruby do pivotów .

 

Ramka ma super kąty jest krótka , bardzo sztywna ale ma bardzo więlką wadę ma kąt główki poniżej 90 * tzw zamknięty i niestety ciężko jest robić kombinacje za obotem kierownicy , barspina robie spoko nawe dabla ale bunny barspin jest bardzo trudny trzeba sie skupić na ustawieniu korb żeby koło nie zahaczyło :glare: ale fufanu barspin robie :P

 

amor RST wiadomo Rozwal Sobie Twarz jak sobie rozwale to kupie coś innego :P. nie no zartuje na wiosne kupuje manitou stance static :P , jeszcze mam przed sobą liste modyfikacij żeby rower był idealny ale zrobiłe już kilka modyfikacji dzięki którym rower nadaje się do streetu / trialu / dirtu oto one :

 

- kierownica przycięta do 660 mm

- długie linki i pancerzyki ( do barspina )

- gwiazdka do sterów na linke przednią ( do barspina )

- booster na tył

- przerzutka sora

- potrójna dętka na tył czyli system anty snake made by home

- zdiąłem przednią przerzutke

- tuning amora

 

no i planuje zmiane amora a później rame na suburbana i będzie dobrze :P

Koraba z suportem jest najleprza w tej cenie , opony troche za cienkie i gripy się bardzo ścierają

klamki mają niezłą modulacje i są wygodne powiem nawet że wg mnie sa wygodniejsze niż Hayes Sole

 

polecam Signa ds

 

Pozrdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj złapałem pierwszego kapcia. Moja wina opona była troche niedopompowana i walłem tylnim kołem w krawężnik. Dętka przecięła sie w 2 miejscach :P Ale w całym tym zdarzeniu zdziwił mnie rozmiar dętki. Myślałem ze jest tam jakies schwalbe 2,3-2,5 jak opona, a tu ku mojemu zdziwieniu jest jakaś kenda 1,75-2,1 ;/ Uważałem ze krosa będzie stać na włożenie jakieś fajnej dętki a tu lipa.

I jeszcze jedno... W dętce jest wentyl, który nazywa sie chyba francuski. I jak kupie sobie dętke z samochodowym to będze musiał poszerzać dziurke w obręczy :)

Dziś też pierwszy raz zpadł mi łańcuch... z dwójki na jedynke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś moja obręcz była u dentysty!!! ;]

Ale od początku... Dziś złapałem 2 kapcia... zdenerwowałem sie wziąłem rower matki, opuściłem głowe (zeby nikt mnie nie poznał na tym syfie) i pojechałem do sklepu. W 2 miali dokładnie takie same dętki jak jest fabrycznie to podziękowałem i w 1 znalazłem dętke Rubena do dh 2,1-3,0 , tylko z samochodówką. Biore :P Przyszłem do domu, i tak jak myślałem wentyl nie przechodził przez dziurke :) I teraz spotkała sie z dętystą- moim tatą. Potraktował ją wiertarka z wiertłem 8,5mm, ja dokończyłem robote pilniczkiem i jest spoko B) Troche cięzko było założyć ale dałem rade :P Napompowałem tyle, ile dała rade pompka, lecz i tak nie jest kamień... Jak sie będzie sprawowała nowa dętka i "odchudzona" obręcz napisze w następnym odcinku B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze fotke roweru w akcji: http://www.pinkbike.com/photo/1097890/

 

Wyczytałem dziś w internecie, ze przez stery które są w ds'ie można przeprowadzić linki :) więc barspin jest możliwy. Mi korki od duro też o rame nie chaczą :P Tylni trójkąt niby mocny i można włożyć spora tarcza na tył. I jeszcze jedno pisało waga-17kg... ale myśle ze jest lżeszy troche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No, jak ktoś ma w planie naprawdę ostrą jazdę, a ma jeszcze RST, to radzę kupić chociaż to Duro...

Mój kolega złamał korone RST na torze do dualu :P

Przy zwykłym lądowaniu z małej akurat wysokości , co ważne.

Tak że ostrożnie, bo obrażenia miał niezłe :blink:

Oponki dobre też dla lanserów, bo mają mniejsze opory od kostek B)

Tylko, że są cieńsze, niż moje do xc...

Więc dziury to codzienność, jak się bunny na krawężnik nie uda to

wiadomo od razu, że koniec jazdy :033:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Po 5miechach jazdy rower nawet nie wymięka :P

Ostatnio złamała sie śruba od siodła i urwał sie łańcuch. Zaczęła odkręcać sie korba- ale to problem w większości signów. Duro dalej daje rade. Obręcze jeszcze nie centrowane, a bicie niewielkie, skrócona kiera, wywalona przednia przerzutka, tarczówka na tył

W planach mam wymiane opon i chyba zrobienie singla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...

Dawno nie bylo na forum, rower ma juz ponad rok to napisze troche ;)

na razie rozsypała mi sie tylko piasta tył - ale koszt naprawy to było 5zł.

Acha no i złamałem juz chyba 5 śrube od sztycy :)

Duro na razie nie pękło, wszystko jakoś sie jeszcze toczy :)

Został tylko tylni v-brejk, single speed. Rower bez tych wszystkich kabli naprawdę wyglada o wiele ładniej ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
I wracając do opon... jak wyzej napisałem był śnieg. Mój kolega ma kenda kinetiks i miał cała kurtka w wodzie. A ja z moimi schwalbe fast fred tylko pare kropeczek
Jak opona nie ma prawie bieznika to nic dziwnego ze nie pryska bo nie ma czym. Samooczyszczanie polega na wyrzucaniu z bieznika tego co sie do niego przykleilo. A ile moze sie przykleic do prawie lysej opony? Jest to plus do czasu wymagajacego terenu lub warunkow.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

eee panic niezbyt do skakania :) choć w sumie ten sign z rst... troche bałbym się o zęby :)

kup signa. sprzedasz przerzutki, manetki i będziesz miał na tarczówke :P w sumie to te vbrejki nie są az takie złe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...