Simba Napisano 19 Września 2017 Udostępnij Napisano 19 Września 2017 Witam, Model Krossa, Grist 2 na 2018r ma podaną wagę 12,6kg. To prawie półtora kilograma mniej niż tegoroczny. Czy to możliwe, że jedynie przez zmianę amortyzatora udało się tyle zaoszczędzić czy gdzieś jest jakiś inny haczyk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 19 Września 2017 Udostępnij Napisano 19 Września 2017 Wydaję mi się że w specyfikacji jest podana błędna waga. Obręcze będą minimalnie lżejsze, nie rozumiem zmiany z 45mm na 40mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 20 Września 2017 Udostępnij Napisano 20 Września 2017 Wszystko jest na stronach producentów części... 2017: Yari - 2023 g 2018: Reba - 1576 g Różnica: ~450 g 2017: Scraper i45 - 2x 650g 2018: Scraper i40 - 2x 550 g Różnica: ~400 g Czyli biorąc pod uwagę wartości katalogowe, nowy model powinien być lżejszy o 850 g. Jakaś różnica może być też na oponach - niby te same, ale na zdjęciu inne (a nawet jeśli bieżnik ten sam, to nie wiadomo jaka wersja). Biorąc pod uwagę, że 2017 ważył realnie ok. 14,6 kg (rozmiar M na dętkach, bez pedałów), to tegoroczne 12,6 jest niestety tylko pobożnym życzeniem. Obstawiam, że skop(iow)ali dane z Dusta 3.0 i zapomnieli poprawić masę... PS. Co do zmiany obręczy - i40 to zdecydowanie lepszy wybór, bo idealnie ogarnia 3.0" i bardziej uniwersalne 2.8". Na i45 tylko 3.0" ma sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.