Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie

[używka czy warto] BMC FOURSTROKE FS01 29 XX1


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kantele

kantele

    Master

  • Użytkownik
  • 1642 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Marta

Napisano 18 wrzesień 2017 - 10:02

Hej,

Mam okazję kupić za około 10k używkę, model z 2014 roku, jak w temacie. Specyfikacja w linku:

https://katalog.bike...oke_fs01_29_xx1

Ponoć rower potestowy ale przeserwisowany, mało używany, w świetnym stanie, lekko stuningowany, cytuję: "oryginalne Carbonice - sztyca i kierownica, New Ultimate - mostek i Extralite - sztywne osie. Po tuningu rower na oponach continental zalanych meczkiem i z pedałami Expedo waży ok. 9,4 kg"

 

Co sądzicie?

Tylko pliz, nie mówicie mi "dołóż 2k i kup cośtamcośtam". Na nowy w takiej specyfikacji mnie nie stać, używek generalnie nie uznaję ale to jest wyjątek (mam możliwość na nim kilka dni pokręcić oraz sprawdzić faktyczny stan w swoim serwisie) więc po prostu "tak, bierz, jest świetny" albo "nie kupuj, nie jest wart swojej ceny", wystarczy ;)

 

Pozdr. Marta


  • 0

u770y2017v4.gif


Reklama

Reklama

#2 huskarl

huskarl

    Pro

  • Użytkownik
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • Imię:Kuba
Garaż Rower

Napisano 18 wrzesień 2017 - 10:53

Jeśli rzeczywiście nie bity, to brać. Fulla całego z karbonu, razem z hamulcami to nie ma szans dostać za takie pieniądze. Jeśli oczywiście pasują ci takie duże koła i małe skoki. Ciekawe czemu wymienili oryginalne części na nowe. Karbon od czasu do czasu trzeba dla pewności wymienić, szczególnie mostki, bo może brzydko pęknąć w złym momencie, ale to przecież prawie nówka.

 

Chociaż na pewno jakbyś dołożyła 2k, może 3k dla pewności, no to wtedy ...


  • 0

#3 artSt

artSt

    Amator

  • Użytkownik
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wroclaw
  • Imię:Artur

Napisano 19 wrzesień 2017 - 07:32

na temat samego roweru się nie wypowiem, ale też kupiłem potestowy, karbonowy, tyle że hardtail i moim zdaniem to super opcja. Jak jeszcze możesz przez kilka dni przetestować i sprawdzić w serwisie, to ja bym co szybciej to zrobił, żeby ktoś nie zwinął Ci go sprzed nosa


  • 0

sports-hacker.pl

blog dla zapaleńców sportów wytrzymałościowych


Reklama

Reklama

#4 Galvatron

Galvatron

    Maniak

  • Użytkownik
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Katowice
  • Imię:Kuba

Napisano 23 wrzesień 2017 - 10:33

Zastanów się, czy będzie Cię stać na utrzymanie Foxa (w autoryzowanym serwisie 800-1000zł/125h jazdy) i XX1 (kaseta + blat + kołka przerzutki to ok. 2000 zł).
  • 0



Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post