Skocz do zawartości

[Piasta/Tarcza hamulcowy] Rozwalony gwint na piascie Od tarczy rowerowej)


Kacper2709

Rekomendowane odpowiedzi

Czytam o gwintach ... a mam wrażenie że rozmawiamy łbie śruby.

 

Jak o łbie śruby to rozwiercamy łeb tak żeby zdjąć tarczę potem w wystającą część śruby odkręcić kombinerkami/ palcami.

Jak będzie stawiać opór to puknąć miarowo z czuciem młotkiem i wykręcić jak wyzej.

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiodącym hamulcem zawsze jest hamulec przedniego koła.

To on z fizyki ma największe możliwości zatrzymania pojazdu przy jeździe do przodu.

 

180 przód / 160 tył to optymalne rozwiązanie.

160/160 też da bez problemu radę w lesie.

Jak masz 2 różnej wielkości to większa zawsze na przód.

 

Pozdrawiam  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gdzie lepiej miec wieksze tarcze?

Oczywiście że przód. Tył nic Ci nie da - jeśli już go zablokujesz to co dalej? Zablokujesz mocniej? :D Tylko do prawidłowego użycia tarczy 180 mm trzeba jeszcze hamować przodem , bo większość ludzi hamuje samym tyłem , bo się boi polecieć przez kierownicę :P  Nie mówię , że wszyscy . ale trzeba sobie wyrobić odruch hamowania oboma na raz , aby możliwie skrócić drogę hamowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...