Skocz do zawartości

[amortyzator] RST Storm 160. Uszczelniacz, zda egzamin ?


Bzykuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, rok temu rozkręciłem swój widelec, wyczyściłem go ze smaru i zastosowałem olej, oraz usunąłem część gumy ze sprężyny ponieważ był strasznie czuły na temp (w chłodne dni beton), oraz po dłuższej jeździe tracił na czułości i lagi były całe uwalone smarem.

Zmiany te dały niesowite rezultaty, bajecznie teraz chodzi... Lecz od początku troche się pocił, z czasem coraz bardziej.
Znalazłem uszczelniacze które pasują wymiarowo ( z jakiegoś starego motocykla BMW).

Wygląda to tak jak na foto poniżej, czy ktoś mi powie czy bez dodatkowych uszczelek kurzowych zda to egzamin ? uszczelki mają dość ładny duży"fartuch" na górnej części lecz nie jest on ściskany sprężynką jak miało to miejsce w ori uszczelniaczach. Za to jest mocniejsza sprężyka w dolnej części zgarniającej. 

Jakieś podpowiedzi czy tak zostawiać  ? Czy koniecznie szukać dodatkowo uszczelniaczy kurzowych ? ( no i czy nie wytrą mi goleni jeśli będą chodziły na "sucho" bo uszczelniacze bardzo dobrze zgarniają olej.)

PS. nie zwracajcie uwagi jak mocno wystają ponieważ są tak zamocowane specjalnie na dystansach ( bez nich robiła się w goleni taka miska na bród, wodę, błoto czy piasek)

17952547_1633008346726770_49591665141884[/img]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup oryginalne i nie kombinuj. Kupisz od BMW ( watpie ze beda pasowaly) i wyjdzie ze amor sie nie ugina bo tarcie jest zbyt duze na uszczelkach. Motocykl wazy kilkanascie razy tyle co rower.

 

Dystanse? Tak ciezko po jezdzie wytrzec uszczelke zamiast robic jakies dystanse?

 

Masz prawdopodobnie dostep do oryginalnych czesci, po co bawic sie w jakiegos Janusza jak mozna to zrobic porzadnie tak jak przywidzial producent?

 

Olej nie cieknie Ci dolem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasują idealnie, i nie chodzą ciężko. Amor normalnie się ugina.

 

A co do dystansów to oczywiście ze lepiej jest z nimi. Po cholerę laga ma pracować w kąpieli błotnej ?! To na pewno nie wydłuża jej żywotności :)

 

 

Wole kombinowac a nie wrócić do tego co producent wymyślił.... Bo było beznadziejnie. Nowy amor z beznadziejną pracą, i lagi cale w smarze... Teraz jest o niebo lepiej tylko nie wiem co z uszczelniaczem kurzowym ??? Czy ten co jest na foto da rade... Wygląda to dosyć solidnie.

 

 

A dołem nie cieknie.... Śrubki fabrycznie miały uszczelki

Edytowane przez Bzykuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...