Skocz do zawartości

[2500zł] Pomoc w zakupie roweru


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam z planach zakup roweru, który będzie przeznaczony do jazd po polnych drogach / jazd w lesie (zjazdy z wzniesień podjazdy) oraz do jazdy po asfalcie/ścieżkach rowerowych/

Jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Kolega zakupił nie dawno rower Kross Level B4 z kołami 29cali. Gdy usiadłem na ten rower miałem wrażenie, jakby był za duży na mnie.

Mój wzrost to 183cm, a waga 80kg.

 

Jaki rower powinienem wybrać MTB / Cross? Jakie macie propozycje?

Przeglądając rowery natknąłem się na rowery marki Kross, a mianowicie Kross Level R4 i wcześniej wspomniany Kross Level B4. Co o nich sądzicie?

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Jeżeli wydawało Ci się, że rower jest za duży, to może po prostu rozmiar ramy był za duży.

Większość z warunkami jak Twoje wybiera koła 29 " jeśli chodzi o MTB, ale przymusu nie ma i równie dobrze możesz się rozglądać za 27,5 " : http://www.romet.pl/Rower,MUSTANG_275,10,707,710,14531,2017.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

producentów rowerów jest multum, a Kross jeden z nich. Z krajowych najbardziej znanych to Northec, Unibike, Romet, Kands, Lazaro. Do tego masz całą plejade zagranicznych producentów: Trek, Cube, Giant, Specialized, Merida, Author, itp. 

 

Generalnie każdy producent ma inną geometrie ramy i to, że jeden ci nie odpowiada nie znaczy że musisz odrzucać wszystkie, dobierz wielkość ramy jak pisze Kriss i przymierzaj w sklepach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Dzisiaj byłem w sklepie przymierzyć rowery i natrafiłem na rowery Kellys'a.

Możecie mi doradzić, który rower jest lepszy? 

Kross Level R4 czy Kellys Spider 50 / 70 lub Kellys TNT 30 / 50 / 70. 

Dodatkowo cały czas się zastanawiam nad rozmiarem koła czy 27.5 czy 29. 

 

Proszę o podanie swoich sugestii na ten temat :)