Skocz do zawartości

44kacper93

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kacper
  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia użytkownika 44kacper93

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. jeżeli dobrze zrozumiałem, to nie. Wszystko ma działać symetrycznie i jeżeli jeden klocek dociska tarczę szybciej niż drugi, to znaczy, że trzeba imbusami właśnie wyregulować początkowe położenie hamulca. Jeżeli nie masz lewych rąk, to bez problemu metodą prób i błędów sobie to zrobisz
  2. rozepchaj delikatnie płaskim śrubokrętem klocki i w następnej kolejności pobaw się dwoma imbusami mocującymi hamulec do ramy. PS ile dałeś za tego Unibike'a?
  3. Moim zdaniem Kross wypada najlepiej, bo prezentuje równy osprzęt. Sam go kupiłem wczoraj po ostrych poszukiwaniach i czekam teraz na przesyłkę. Poza tym ma bardzo nowoczesny design. Powodzenia w wyborze
  4. Nie będzie to na pewno zły wybór. Sam napis UNIBIKE na ramie nie kosztuje dużo
  5. jeżeli masz do wydania 3000 zł, to rower bardzo porządny. Zastanawiam się tylko, gdzie jest ta granica w dopłacaniu do sprzętu, bo wiele osób uważa, że takie Alivio różni się głównie wagą w stosunku do Deore.
  6. o jakiej dokładnie cenie jest mowa? Osobiście raczej bym się nie zdecydował, ze względu na najtańszy amortyzator crossowy i masę komponentów takich jak: opony, piasty, obręcze, szprychy, siodło itd. marki Giant. Nie wiem jakiej to jest jakości, ale raczej znając tendencje rynkowe, to częsty zabieg marketingowy, żeby powsadzać byle jakie części i zarobić więcej na rowerze. Hamulce też pochodzą z najniższej półki. Moim osobistym zdaniem - nie z powodu masy miernych komponentów, oprócz zachęcającego napędu. Po prostu sprzedawca zaproponował Ci to, czego chce się pozbyć, mając w poważaniu zadowolenie klienta
  7. Stoję przed podobnym wyborem i raczej wybiorę Krossa Evado 6.0 ze względu na wygląd i cenę <2600 zł. Każdy poleca orkana 5.0 ale warto się zastanowić, czy wykorzysta się potencjał chociażby tego amora powietrznego, czy kasety 10cio rzędowej. W tamtym roku orkan 5.0 owszem pozamiatał, bo były w lutym w cenie 2200 zł, tyle że modele z 2015 z hamulcami Decipher (ponoć słabymi). Poza tym orkan jakąś pięknością nie jest i nie chodzi mi tutaj o napis ROMET na ramie, bo chociażby Mustangi miażdżą imho swoją stylistyką wśród rowerów MTB. Napisz na co się zdecydujesz i powodzenia w wyborze
  8. przy wzroście 165+ jak najbardziej należy wziąć ramę 18. Różnicą między 16 to 4,5 cm dłuższa rura podsiodłowa. użytkowniku Pablo59, "byleco" to masz poziom argumentów w swojej wypowiedzi. Ja polecam rometa, bo sprawdzałem go organoleptycznie, stoi u mnie w garażu, jeździłem nim co nieco i jak na sprzęt w tej cenie jest bardzo przyzwoity (mam porównanie do wyższej klasy rowerów), więc prosiłbym zewrzyj wary jak się nie znasz ani nawet nie widziałeś na żywo tego modelu typowy forumowy znawco. Nawet jeżeli autorka tematu nie jest rometem zainteresowana, to piszę moje spostrzeżenia dla tych, którzy będą chcieli znaleźć kilka obiektywnych opinii na temat beleco 2.0 (a jest ich mało na tym forum), więc nie wprowadzaj nikogo w błąd swoimi uwagami bez poparcia na temat ramy i korby. Tyle ode mnie
  9. jedna mała sugestia: wpisz w allegro beleco, a nie belleco . Rocznik 2014 znajdziesz za 933 zł, a 2k15 od 1000 zł wzwyż. Z tego co widzę to jedyną różnicą między tymi rocznikami jest przednia przerzutka (tourney w 2k14 i altus w 2k15) więc moim zdaniem nie warto przepłacać za 2k15. Co do porównania rometa do tego remiro, jest to ten sam poziom (dość dobry jak na marne 1000 zł) z tym że w romecie masz pewną gwarancję a remiro to jakiś wynalazek. Decyzja należy do Ciebie
  10. Tak jak przedmówca --> Romet Belleco 2.0 to całkiem fajna propozycja w kwocie 800 zł i już przypomina rower. Same opony w nim zastosowane to kwota ponad 100 zł. Pancerze już są puszczone w ramie zgodnie z nowymi standardami, ale żeby tak nie słodzić to powiem tylko, że w egzemplarzu mojej siostry coś obciera w tylnej piaście. Nie mam na ten moment pomysłu jak się za to zabrać
  11. Dzięki Fenthin, takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwałem.
  12. Z tego co wiem użytkownik Activia nie posiada Epiconów 9 mm ze sterówką 1 1/8, ale dzięki kolego za pomoc.
  13. Na pewno nie tyle, ile trzeba dać w naszych sklepach. Poza tym brak u nas wersji na oś 9 mm. 700 zł za Epicona to moim zdaniem uczciwa cena Mam tylko nadzieję, że w marcu będzie robione grupowe zamawianie z kupkolo.cz, w końcu zaczyna się sezon Warto dopłacić 200 koron (ok. 30 zł) do tłumienia odbicia, czy w tej klasie amortyzatorów jest to bardziej ozdoba?
  14. Chyba już lepiej dopłacić 200 koron i mieć wersję z tłumieniem powrotu. Epicon z linku powyżej to model na 2013 rok?
  15. Witam, chciałbym zapytać co sądzicie o oryginalności amorka z tej aukcji: http://www.aliexpress.com/store/product/New-2012-SR-Suntour-Epicon-X2-LO-R-lite-MTB-Bike-Air-Suspension-Fork-Black-26er/809421_1088873388.html Oceny sprzedawcy są jak najbardziej pozytywne, więc jestem na poważnie zainteresowany kupnem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...