Skocz do zawartości

[2500zł] Pomoc w zakupie roweru

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam z planach zakup roweru, który będzie przeznaczony do jazd po polnych drogach / jazd w lesie (zjazdy z wzniesień podjazdy) oraz do jazdy po asfalcie/ścieżkach rowerowych/

Jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Kolega zakupił nie dawno rower Kross Level B4 z kołami 29cali. Gdy usiadłem na ten rower miałem wrażenie, jakby był za duży na mnie.

Mój wzrost to 183cm, a waga 80kg.

Jaki rower powinienem wybrać MTB / Cross? Jakie macie propozycje?

Przeglądając rowery natknąłem się na rowery marki Kross, a mianowicie Kross Level R4 i wcześniej wspomniany Kross Level B4. Co o nich sądzicie?

Z góry dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam

Napisano

Jeżeli przewaga asfaltu a teren to leśne ścieżki i dukty to celuj w rower crossowy . Jeśli decydowałbyś się na MTB to Krossy w tym przedziale cenowym (do modelu B/R6) są drogie w stosunku do tego co oferują.

Napisano

producentów rowerów jest multum, a Kross jeden z nich. Z krajowych najbardziej znanych to Northec, Unibike, Romet, Kands, Lazaro. Do tego masz całą plejade zagranicznych producentów: Trek, Cube, Giant, Specialized, Merida, Author, itp. 

Generalnie każdy producent ma inną geometrie ramy i to, że jeden ci nie odpowiada nie znaczy że musisz odrzucać wszystkie, dobierz wielkość ramy jak pisze Kriss i przymierzaj w sklepach.

Napisano

Czy zechcielibyście podać alternatywę dla Kross Level B4?

Dodam, że w okolicy mam właśnie możliwość przetestowania tego Krossa oraz level R4

Byłbym mega wdzięczny :)

Napisano

Zdecydowanie alternatywą dla B4 jest Romet Mustang. Napęd Deore, amortyzator powietrzny, natomiast hamulce zawsze można wymienić na lepsze w razie niedosytu

Napisano

Druga sprawa tak przy okazji... Znacie może jakieś tańsze alternatywy do rowerów Kross Dust? Nie wiem jak się nazywają te rowery w kategorii, zatem ciężko mi się ich szuka... Oraz do jakiej jazdy takie rowery służą?

• Mod Team
Napisano