mikomik Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 Chciałbym zapytać szanownych rowerzystów, którzy jeździli kiedyś na rowerze z głownie zewnętrznym prowadzeniem linki do tylnej przerzutki i przesiedli się na nowy rower, gdzie mają jeden ciągły odcinek pancerza wewnątrz ramy czy tez na zewnątrz i zauważyli pogorszenie jakości zmiany biegów? Dla mnie różnica jest tak duża, że patrząc na starą ramę posiadającą w tylnym trójkącie wkręcane eleganckie opory pancerza fot.(rama stara i nowa jest wykonana w włókien węglowych) kupiłbym takie i zainstalował w nowym. Niestety są niedostępne. Przeszkadza wam to, jakie macie zdanie na ten temat? Sprawa dotyczy napędów Shimano ze Sramem nie mam doświadczenia i oczywiście jakościowo dobrych linek i pancerzy nie piszcie, że kiepskie, brudne… bo nie o tym mowa
Mod Team durnykot Napisano 12 Lutego 2017 Mod Team Napisano 12 Lutego 2017 przesiedli się na nowy rower, gdzie mają jeden ciągły odcinek pancerza wewnątrz ramy czy tez na zewnątrz i zauważyli pogorszenie jakości zmiany biegów? Nie. Mam/miałem rowery z "normalny" prowadzeniem linek, z linkami w pełnym pancerzu i ramę z prowadzeniem wewnętrznym i nie ma wyraźnej różnicy. Oczywiście przy założeniu,że linki i pancerze są w dobrym stanie i są prawidłowo poprowadzone.
Michal_L Napisano 12 Lutego 2017 Napisano 12 Lutego 2017 To ze przy pelnym pancerzu jest gorsza jakosc wychodzi z powodu sprezystosci pancerza. Dlatego producenci tam gdzie tylko mogli dawali odcinki bez pancerza.
Witboj Napisano 13 Lutego 2017 Napisano 13 Lutego 2017 kupiłbym takie i zainstalował w nowym. Niestety są niedostępne. http://www.framebuilding.com/Braze%20ons.htm
Garlock Napisano 13 Lutego 2017 Napisano 13 Lutego 2017 Sądząc po obrazkach i tytule strony to są raczej opory do lutowania (braze-on) i do węglowej ramy raczej trudno by było je przymocować.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.