Evanios Napisano 18 Stycznia 2017 Napisano 18 Stycznia 2017 Chciałbym poznać opinie na temat sklepu rowerplus.pl. Zamawiał ktoś tam coś i się podzieli opinią?
mtbikeer Napisano 18 Stycznia 2017 Napisano 18 Stycznia 2017 Miałem problem z uznaniem reklamacji na zapięcie OnGuard 8005 kupione u nich na allegro. Ewidentna wada fabryczna spotkała się z odmową gwarancji. Przed zakupem odpowiedź na maila w 2-5 minut, po zakupie przy reklamacji 24-48h.
chudzinki Napisano 18 Stycznia 2017 Napisano 18 Stycznia 2017 http://allegro.pl/show_user.php?uid=28551970 @mtbikeer, to w takim przypadku dlaczego nie wystawiłeś odpowiedniego komentarza? Nie rozumiem.
gtb Napisano 18 Stycznia 2017 Napisano 18 Stycznia 2017 Kilka razy kupowałem (czasami mają dobre obniżki) , duży asortyment ale mało z tego na stanie . Czas podany na stronie dość realnie odzwierciedla realizację , generalnie bez zastrzeżeń.
ivohaha Napisano 18 Stycznia 2017 Napisano 18 Stycznia 2017 Robiłem tam zakupy 2 razy i jestem zadowolony. Co prawda jedna z zamówionych rzeczy przyszła w innej wersji, ale sklep błyskawicznie wymienił na właściwą bez żadnych dodatkowych kosztów. Generalnie dobry kontakt i szybka realizacja. Takie są moje doświadczenia.
montell81 Napisano 18 Stycznia 2017 Napisano 18 Stycznia 2017 Kilka razy kupowałem tam drobiazgi i za każdym razem zostały ekspresowo wysłane (taniej mi było zamówić inpostem niż do noch podjechać, a mieszkam w tym samym mieście). Gdy raz miałem problem z inpostem (przesyłka zaginęła) bez problemu wysłali to samo drugi raz, przed rozpatrzeniem reklamacji przez inpost. Osobiście polecam. Zresztą zaledwie jeden negatyw na ponad 11500 komentarzy o czymś świadczy.
Tatanka Napisano 18 Stycznia 2017 Napisano 18 Stycznia 2017 Zakupy robione kilkukrotnie. Brak problemów z towarem i wysyłką.Ale to samo mogę napisać o Bikestacji
wgrzeszkowiak Napisano 25 Lutego 2017 Napisano 25 Lutego 2017 Miałem problem z uznaniem reklamacji na zapięcie OnGuard 8005 kupione u nich na allegro. Ewidentna wada fabryczna spotkała się z odmową gwarancji. Przed zakupem odpowiedź na maila w 2-5 minut, po zakupie przy reklamacji 24-48h. Witaj, Z tej strony Wojtek Grzeszkowiak, właściciel Rowerplus.pl. Przykro mi, że nie jesteś zadowolony z przebiegu procedury gwarancyjnej - choć jednocześnie przyznam się, że nie pamiętam żadnego przypadku nieuznania "ewidentnej wady fabrycznej" (pozostałe opinie chyba potwierdzają, że na dobrej obsłudze nam zależy i to bardzo). Czy mógłbym prosić o bliższe informacje, czego dokładnie dotyczyła sprawa i kiedy była zgłaszana, lub o Twoje dane (oczywiście może być na info@rowerplus.pl), żebyśmy mogli przyjrzeć bliżej temu przypadkowi oraz jego rozwiązaniu? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.