gtb Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 jest tak samo.. w sensie ze z tym protektorem na boku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 czy detka 27.5 da rade? ( jest u mnie promacja 2 detki hutchisona za 11pln szerokosc 1.9-2.35) Da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 jak kogos interesuje szerokosc opony to wynosi ona 58mm na obreczy szer wewn 26mm czyli jak na opone o szerokosci 2.4 to chyba niewiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 tak to z Conti już jest ;-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 zatrzymuje koło w jakielkowiek pozycji-puszczam a ono bezwladnie kreci sie w dół ... czy to normalne? bo to chyba swiadczy o biciu góra - dół albo inny przyklad ... kreci sie coraz wolniej aż w końcu sie zatrzymuje ... i cofa sie w tył... to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 jak kogos interesuje szerokosc opony to wynosi ona 58mm na obreczy szer wewn 26mm czyli jak na opone o szerokosci 2.4 to chyba niewiele To i tak dobrze, MK 2.4 na 25mm ma balon zaledwie 55,5mm przy 26PSI zatrzymuje koło w jakielkowiek pozycji-puszczam a ono bezwladnie kreci sie w dół ... czy to normalne? bo to chyba swiadczy o biciu góra - dół albo inny przyklad ... kreci sie coraz wolniej aż w końcu sie zatrzymuje ... i cofa sie w tył... to normalne? Tak, to normalne, ale winą nie jest jakieś bicie/scentrowanie tylko niewyważenie koła. Jak masz magnes na tym kole to postaraj się nim choć trochę wyważyć, choć pewnie waga magnesu będzie za mała (kiedyś na wentyl musiałem dodać aż 16g!!!). Można dać blaszki ołowiane ze sklepu wędkarskiego i zamocować je pod taśmą zasłaniającą otwory szprych. Tylko tu robota jest utrudniona, bo wyważenie należy przeprowadzić z założoną oponą. Generalnie zabawa niewarta zachodu, bo ewentualne problemy mogły by mieć konsekwencje negatywne dla łożysk, ale przy prędkościach nierowerowych, no może w rowerach szosowych na alpejskich etapach gdzie zawodnicy jadą nawet 100km/h. Przy takich prędkościach można by już wyczuć wibracje takiego niewyważonego koła, ale w MTB nie ma szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemko Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 zatrzymuje koło w jakielkowiek pozycji-puszczam a ono bezwladnie kreci sie w dół ... czy to normalne? bo to chyba swiadczy o biciu góra - dół albo inny przyklad ... kreci sie coraz wolniej aż w końcu sie zatrzymuje ... i cofa sie w tył... to normalne? Normalne. Obręcz w miejscu łączenia zawsze jest minimalne cięższa. Swoje robi też wentyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 w poniedzialek odbieram przednie kolo z serwisu , zobacze jak ono bedzie sie kęciło. dla mnie to nienormalne zjawisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 A w samochodach masz wyważane koła? Gdyby nie te ołowiane odważniki, to kręciło by się tak samo. W kołach wysokiej klasy stosuje się jedną szprychę grubszą właśnie w celu wyważenia samego koła, ale już nie koła z oponą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Dajcie spokoj... kolo samochodowe na swoje dajmy na to 15kg masy ma cieżarki wyważające w porywach kilkadziesiąt - skrajnie sto-kilkadziesiat gram to w przypadku roweru powinno być proporcjonalnie do masy koła mniej. Takie kilka- kilkanaście gram to nawet przy tych 100kmh będzie nieodczuwalne. Poza tym... ile promili dawców organów wyważa koła swoich ścigaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 A napisałem coś innego wcześniej? Dokładnie to samo, nie ma się czym przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.