Skocz do zawartości

Wymiana korty


mamika95

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nawiasy w temacie

2. Fotki

3. Poradników i filmików jest tak makabrycznie dużo, że szkoda Twojego czasu na czekanie na odpowiedź tutaj

 

A skąd wiesz że coś Ci tam pękło? Nie bardzo wiem co miało by tam pęknąć, czy to w korbie czy w suporcie

 

No i popraw ten temat... Wymiana korty....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem bo pękło mi coś w Korbie i nie bardzo wiem jak ja odkręcić. Jakie klucze mi będą potrzebne. Jest to łożysko wewnętrzne z tego co przeczytałem. Jestem nowy na forum i nie bardzo wiem jak dodać zdjęcia.

Bardzo dziękuję za wskazówki dotyczące zakładania tematu. Rejestrowałem się na smartphonie i przy akceptacji regulaminu pisało "brak regulaminu", ale dziękuję za link z regulaminem. Będę wiedział.

 

Zdjęcia:

 

https://zapodaj.net/af8b382824308.jpg.html

https://zapodaj.net/0857c5a95129d.jpg.html

https://zapodaj.net/6ba6dd3ea4da2.jpg.html

https://zapodaj.net/2dbea7e88d038.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suport na śmietnik.

 

Korba jest na system Octalink. Natomiast mnie zastanawia, co się działo z tym rowerem? Korba wygląda na zmasakrowaną 

 

Ściągacz do korb Octalink np

 

http://www.sportosito.pl/klucz-boptools-cc03-sciagacz-do-korb-na-isis-octalink-kwadrat-p-3373.html

 

Klucz do suportu np

 

http://www.redbull.com/en/bike/stories/1331796234889/replay-uci-xco-world-cup-2016-from-albstadt

 

A co chcesz montować z miejsce tego suportu i korby? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower ma niewiele kilometrów przejechane troszkę ponad 4000 km. Po za zjazdem ze Śnieżnika po czym była do wymiany tylna przerzutka, a rower jeszcze wtedy był prawie nowy, nic się z nim nadzwyczajnego nie działo, szuter, trochę błota, polne drogi, asfalt i czasami jakieś bardziej kamieniste trasy. 

 

Myślałem o czymś takim: SH FC-M622 Deore ale nie bardzo wiem czy to będzie pasowało do mojego roweru. Jestem w tej kwesti prawdziwym żółtodziobem, dlatego uciekam się o pomoc do Was. 

 

Kupno kluczy mnie wyniesie jeśli nie będę kupował tych najdroższych do tej korby i ewentualnie do tej nowej którą będę wstawiał jakieś 100 zł. Tak z ciekawości ile za takie coś mniej więcej bierze serwis rowerowy? Wielu moich domowników namawia mnie do oddania do serwisu ale jestem z tego rodzaju ludzi którzy lubią robić wszystko sami, a przynajmniej nabiorę troszkę doświadczenia i nauczę się czegoś nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to trudne , więc jak najbardziej robił bym samemu , zawsze zostaną Ci klucze na przyszłość.

 

Musisz do korby dokupić suport np. sm-bb51

 

Klucz do wkręcenia nowych łożysk w ramę , klucze do demontażu starych gratów i nową przednią przerzutkę , dobraną pod stopniowanie nowej korby. 

 

Weź też pod uwagę , że po 4 k km korba może nie dogadać się ze starym łańcuchem i czeka Cie wymiana reszty napędu jeśli kaseta nie przyjmie nowego łańcucha. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...