desertsky Napisano 17 Października 2016 Napisano 17 Października 2016 Witam, od kilku dni czytam rozmaite fora rowerowe, ale sam nie mogę się zdecydować, więc proszę o radę.Szukam roweru maksymalnie do 2500. Jeżdżę głównie po asfalcie, ale ten asfalt pozostawia wiele do życzenia, wjeżdżam także na szuter czy do parku, gdzie są korzenie drzew. Przejrzałem multum rowerów, nie mogę się zdecydować. Jakiś czas temu rozważałem zakup Unibike Vipera 2015 za 1999zł. Odstraszyła mnie jego waga - 14kg czyli standard w tej cenie. Dlatego myślę nad zakupem roweru fitnessowego, wpadł mi w oko Kross Pulso 2, 2016, którego można dostać za 2500, ale wydaje mi się, że to rower bardziej szosowy.Wolałbym, aby rower nie posiadał hamulców hydraulicznych. Rower nie będzie miał zastosowania transportowego.Pozdrawiam.
Mod Team KrissDeValnor Napisano 17 Października 2016 Mod Team Napisano 17 Października 2016 Stoisz przed wyborem : lżejszy rower bez amortyzacji i na cieńszych oponach ( fitness ) vs. cięższy rower z amortyzacją na grubszych oponach ( cross ). Pierwszy jednak lepiej się sprawdzi na asfaltach, a drugi da nieco większy komfort kiedy z niego zjedziesz. Ciężki wybór ..., a może przełaj - jeżeli nie będzie Ci przeszkadzała mocno pochylona pozycja i kierownica typu baranek.
desertsky Napisano 17 Października 2016 Autor Napisano 17 Października 2016 A jeśli fitness to jaki? Wolałbym bardziej crossowy fitness czyli pewnie Kross Pulso 2 się nie nada.
Mod Team KrissDeValnor Napisano 17 Października 2016 Mod Team Napisano 17 Października 2016 Pulso ma dość szerokie opony, ale niestety ze względu na brak bieżnika ( Kojak ) po zjechaniu z asfaltu przyczepność może być słaba. Ewentualnie kupisz fitnessa i zmienisz opony na nieco szersze i takie które zapewnią Ci przyczepność także poza asfaltem. Jeżeli nie ciśniesz zbyt ostro i agresywnie, to przy spokojnym jeżdżeniu w suchych warunkach Kojak też powinien dać radę. Gdybyś jednak starał się trzymać głównie asfaltu, to lepiej wyposażony od Krossa Triban 540 FB może być lepszym wyborem : http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-540-fb-id_8322798.html Jednak opony mają tylko 25 mm, więc z myślą o śmiganiu także poza asfaltem wskazana byłaby wymiana na szersze.
Klark Napisano 17 Października 2016 Napisano 17 Października 2016 Jeden temat niżej - dokładnie to samo pytanie, nawet kwota identyczna. Po co nabijac bezsensowne tematy?
desertsky Napisano 17 Października 2016 Autor Napisano 17 Października 2016 A co sądzicie o firmie Pells a konkretnie o Pells Crono Pro - kwota 2499 Waga:13,2 kg Rama:PELL’S 6061Custom Tubeset, Rhombus Bi-Axial, VFHS Techn. Widelec:SR Suntour NCX-D LO Ilość przerzutek:3x9 Przerzutka (tylna):SHIMANO DEORE Przerzutka (przednia):Shimano Deore XT Hamulec przedni:Tektro 837 Hamulec tylny:Tektro 837 Przerzutki:SHIMANO DEORE Korba:Shimano FC-T3010 48/36/26 Kaseta:HG300 11-32 Obręcz:Sram 300 / Mach 210 Opony:Vittoria Randonneur Trail 700x38 Pręty:XR64 640 mm Wspornik kierownicy:RX57 Rura podsiodełkowa:XR1 Siodełko:Tourer Kierownica (uchwyty):Double Density Anatomic____________Wiem, czytałem tamten temat, ale no cóż, nie chciałem zaśmiecać...
yarad Napisano 18 Października 2016 Napisano 18 Października 2016 Proponuję spojrzeć na miejskie crossy - różnie zwane (fitness, hybrydowe, po prostu szybki rower miejski). Cechą wspólną jest brak amortyzatora, zastąpionego sztywnym widelcem (zwykle aluminiowym, wyjątkowo karbon). Opony szersze niż w kolarkach zapewniają wystarczający komfort na asfalcie czy drobnym szutrze... Osprzęt częściej mtb, czasem od szosy... Cube SL Roadhttp://skiteam.pl/rowery/7241-rower-cube-747000-sl-road.html Giant Escape 1, 2, 3 ("jedynka" ma karbonowy widelec)http://www.esportowiec.com.pl/rowery-szosowe-c-12/rower-giant-escape-1-2016-p-6010.html Kellys Physio 30 lub 50http://www.bikko.pl/rower-fitness-kellys-physio-30-2016-s-20079.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2016-10&utm_content=20076#nclid=a874db71c2ca9c3754c151eb64a16ff8
desertsky Napisano 18 Października 2016 Autor Napisano 18 Października 2016 Ten Giant ma słaby osprzęt jak za taką cenę. Z tej trójki skłaniałbym się najbardziej ku Cube SL Road.Znalazłem Pells Demon Comp Carbon, cena podobna do tych rowerów. Pytanie czy warto się tym zainteresować. Waga:10,5 kg Rama:Demon P6 Ultralite Racing Tubeset, Triple Butted, Rhombus Bi Axial, VFHS Techn. Widelec:PELL'S Carbon Cross Ilość przerzutek:3x8 Przerzutka (tylna):Shimano M313 Przerzutka (przednia):SHIMANO DEORE Hamulec przedni:Avid FR5 / Tektro Mini Hamulec tylny:Avid FR5 / Tektro Mini Przerzutki:Shimano Ez-Fire Plus Korba:Shimano M311 48x38x28 Kaseta:HG41 11-30 Obręcz:Sram 300 / Mach 210 Opony:Vittoria Adventure 700x32 Pręty:XR64 640 mm Wspornik kierownicy:RX57 Rura podsiodełkowa:XR2 Siodełko:Tourer Kierownica (uchwyty):Double Density AnatomicNigdy nie słyszałem o tej marce, na forum także cisza. Chyba zdecyduję się na tego Cube. Wzrost 184cm, długość nogi 84/85. Jaki rozmiar ramy zatem? 53 czy 52L? Ostatnie pytanie - czy warto dopłacać do Pell's Carbon Cross Elite? Kosztuje 2902.
topol Napisano 18 Października 2016 Napisano 18 Października 2016 Obadaj kross inzai Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
desertsky Napisano 19 Października 2016 Autor Napisano 19 Października 2016 Patrzyłem, nie podoba mi się.Teraz walka między dwoma rowerami - Kross Pulso 2 czy Cube SL Road.
desertsky Napisano 26 Października 2016 Autor Napisano 26 Października 2016 Zmieniam budżet - 3000A teraz moje pytanie do Was, liczę na pomoc.Pells Demon Elite Carbon vs Radon Skill 7.0?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.