Bartonerox Napisano 26 Września 2016 Napisano 26 Września 2016 Witam, Chciałbym wymienić piasty przód tył na coś lepszego do 100 zł / szt. bez wymiany szprych i obręczy. Do tej pory mam: Przód Formula CL51 - CenterLock Tył Shimano FH-RM35 - Center Lock Na co mógł bym wymienić aby tylko odkręcić - przykręcić i wycentrować koła? Dzięki za pomoc.
Gość Napisano 26 Września 2016 Napisano 26 Września 2016 To sobie musisz policzyć czy będą Ci pasowały. Ja mam u siebie model 525, bardzo fajne ale na 6 śrub. No i w tej cenie nie kupisz jakiegoś cuda, więc pytanie czy warto? PS: A umiesz zaplatać koła ?
Bartonerox Napisano 26 Września 2016 Autor Napisano 26 Września 2016 Nie umiem ale przy zakupie "kompatybilnych" piast ze starymi odejdzie zakup szprych.
phoe Napisano 26 Września 2016 Napisano 26 Września 2016 Nie kupisz lepszej piasty za 100zł, piasty żeby był sens wymieniać to musiał byś kupić np Novatec 771/772, za kpl musisz dać coś koło 400-450zł.
Gość Napisano 26 Września 2016 Napisano 26 Września 2016 ale za 100pln to co możesz kupić, chyba tylko cos klasy acera jak np RH66, nie wiem czy bezie jakoś zdecydowanie lepsze od FH-RM35. No chyba że Ci ta RM35 zdechła i nie masz wyjścia. Na RH66 spokojnie mozna zrobić pare tyski, o ile z samymi kousami/kulkami nie ma problemu, to u mnie np zaczynał przepuszczać bębenek od ok 6tys. Generalnie bede mial nawet na zbyciu taki komplet piast,
piciu256 Napisano 26 Września 2016 Napisano 26 Września 2016 Ja za 110zł na tył kupiłem shimano m615 i działała o niebo lepiej od tej rm30- zapadki w końcu cykały i nie przepuszczały wogóle, ja bym celował właśnie w coś z deore. http://allegro.pl/czesci-piasty-16445?string=m615&bmatch=s0-spo-1-4-0812&order=m
CentrumRowerowe Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 Za 129 zł na tył można już mieć piastę SLX FH-M675, ale nie wiem czy stare szprychy będą pasować.
piciu256 Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 ale przecież slx niczym się nie różni od deore poza znaczkiem xt się wogóle czymś różni? co można zmienić w piaście na konusach, wszystkie mają z tego co mi wiadomo taką samą budowę, chyba że np. xt ma więcej zapadek. Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka
piciu256 Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 a jesteś tego pewny? ja tam widzę identyczne uszczelnienia w mojej deore, slx oraz xt, dodatkowo moja deore po jeździe w powodzi nie miała ani trochę wody w sobie Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka
Gość Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 Waga, moja FH-525 ( Deore Tył) waży 450, SLX już tylko 380 jeżeli wierzyć katalogowi
cervandes Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 Można na przykład polerować bieżnie, kulki. Te droższe po prostu bardziej luksusowo się toczą.
Miki74 Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 Waga, moja FH-525 ( Deore Tył) waży 450, SLX już tylko 380 jeżeli wierzyć katalogowi Jeżeli chodzi o wagę http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=34&mar=14&art=1050 http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=34&mar=14&art=4149 http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=34&mar=14&art=4150 http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=34&mar=14&art=741 to wygląda na bardzo zbliżoną. Podepnę się przy okazji - bo mnie interesuję, czy jest możliwość przełożyć sztywną oś z FH-M618 do kola z piastą FH-M615 ?
Gość Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 No jak bardzo zbliżona, jak 678 waży prawie 100 gram mniej?
Miki74 Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 No jak bardzo zbliżona, jak 678 waży prawie 100 gram mniej? Ze zdjęcia wynika że ważone bez zacisku - bo to oś 12mm SLX FH-M675 - 449g
Gość Napisano 27 Września 2016 Napisano 27 Września 2016 I tu mnie masz, rzeczywiście. Co prawda zacisk nie waży 90 gram, ale różnica zmniejszy się już na tyle że można machnąć ręką, zwłaszcza że jeżeli ktoś poluje na lekkie piasty to Shimano w grę nie wchodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.