NorthAngel82 Napisano 18 Września 2016 Napisano 18 Września 2016 Chcę sobie kupić fajną i dobrze świecącą lampkę do mojego roweru kross. Potrzebuje sobie kupić przednią oraz tylną lampkę. Tak żeby ona świeciła dość jasno i dobrze mi oświetlała drogę jadąc w nocy na rowerze. Może też dawać światło długie, a nie tylko przed koło . Ważne, żeby dobrze oświetlała drogę i żebym był widoczny jadąc ulicą w nocy. Pan w sklepie rowerowym polecił mi zakup latarki rowerowej jeśli chodzi o przód i cena takiej to 250 zł. Świeci jasno rzeczywiście ale strasznie droga mi się wydaje. Nie znam się za bardzo na tym dlatego proszę Was, żebyście mi coś fajnego i rozsądnego doradzili, żebym był zadowolony. Czy taka lampka jak ma ten chłopak na poniższym filmiku jest dobra ? I jak taka lampka się nazywa ? I jaką lampkę na tył byście mi też doradzili dobrą ? Ps. Przy okazji, czy ktoś wie jak się nazywa ten dzwonek przy rowerze, który ma ten koleś na tym filmiku ? http://www.youtube.com/watch?v=xvc14uvpC5s
Marcin9 Napisano 18 Września 2016 Napisano 18 Września 2016 Tutaj masz temat o lampkach.. http://www.forumrowerowe.org/topic/120938-lampka-co-kupisz-jak-masz-50-a-co-jesli-masz-150zl/ Tylko 84 strony..
NorthAngel82 Napisano 18 Września 2016 Autor Napisano 18 Września 2016 Czy ktoś może mi w tym temacie coś poradzić i polecić ? Czy np. światełka typu Convoy S2 lub S3 są dobre ? Co mi polecacie ?
cervandes Napisano 18 Września 2016 Napisano 18 Września 2016 Przeszło 80 stron tematu i nie przeczyta, w końcu kupił nowy rower i trzeba wałkować temat lampek od nowa. Co sądzimy o S2, S3 mam napisać po raz setny... NIE
NorthAngel82 Napisano 18 Września 2016 Autor Napisano 18 Września 2016 Ja nie pytam co sądzicie o s2 lub s3 tylko co możecie mi polecić ? dałem też filmik bo zastanawiam się nad taką z filmiku. Czy ktoś może mi w końcu pomóc ?
Tatanka Napisano 18 Września 2016 Napisano 18 Września 2016 Śmiało możesz brać Convoy W filmiku jest kontakt do człowieka ktory je trochę modyfikuje