Skocz do zawartości

[Trening] Polar Flow


misiojedzie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

czy korzysta ktoś z programu treningowego Polar Flow? kumpel z którym jeżdżę postanowił spróbować i od zeszłego roku trzyma się ściśle tego programu i jest zadowolony, zresztą jeździmy razem i widzę jego postępy. Wcześniej oczywiście regularnie trenował ale metodą "żeby jeździć to trzeba jeździć" tzn po prostu nabijał kilometry. Pożyczyłem mu książkę Friela i z tego co mówi program treningowy Polara pokrywa się w większości z założeniami "Biblii". Jeżeli ktoś korzysta z Polar Flow bardzo prosiłbym o opinie. zasad z "biblii" i tak ciężko mi się trzymać ze względu na rodzaj, czas i godziny pracy więc drobne różnice tak naprawdę nie mają znaczenia. 

 

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

(...) z tego co mówi program treningowy Polara pokrywa się w większości z założeniami "Biblii". (...) zasad z "biblii" i tak ciężko mi się trzymać ze względu na rodzaj, czas i godziny pracy więc drobne różnice tak naprawdę nie mają znaczenia.

 

właściwie ująłeś samo sedno.

PPT przygotowuje mi zimowe treningi.

I co z tego? Ano nic, właśnie ze względu na wspomniany przez Ciebie rodzaj, czas i godziny pracy.

 

plusy PPT:

+ wszystko dzieje się automatycznie, jeśli zamieszczasz treningi na stronie PPT, to na ich podstawie (intensywności i długości) możesz mieć wygenerowany trening;

+ możesz te plany łatwo korygować (długość, strefy, interwały, cuda wianki), przesuwać sesje między dniami, monitorować wyniki itd.;

+ nie trzeba mieć Polara, żeby stworzyć sobie "profesjonalny" trening - algorytmy określą poziom trudności treningu na podstawie kilku prostych pytań dotyczących naszej aktywności.

 

Spostrzeżenia: