Skocz do zawartości

[500 zł]Zakup używanego roweru szosowego dla "zielonego".


kofi1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jako że jestem tu nowy to się przedstawię ;) Mam na imię Łukasz mam 18 lat i od czasu do czasu ( raz na tydzień na dłuższe dystanse,czasami ale rzadko po samym mieście ) lubię sobie gdzieś pojechać rowerkiem( jako że jestem początkującym programistą,to odpoczynek od komputera mi się przydaje ;) ).

 

Wcześniej posiadałem rower górski,aczkolwiek po spróbowaniu jazdy na roweru szosowym ( szczególnie na długich dystansach ),postanowiłem go sprzedać i zakupić jakiś tani rower.

 

Nie mam szczególnych wymagań,Ważne żeby w miarę tam wszystko było ok,posiadał biegi i nie męczył w czasie dłuższych dystansów.

 

Na olx znalazłem coś takiego,jest możliwy do obejrzenia w mojej miejscowości,aczkolwiek sprzedawca zaznacza że nie ma on tylniego klocka hamulcowego i linki.( jako totalnie zielony w temacie zapytam: Czy można to dokupić i wymienić w jakimś serwisie rowerowym?  Duży jest koszt takich części? ).

 

Czy warto się pakować w coś takiego za tą kasę?

 

Jeśli mielibyście jakieś inne propozycję to bym poprosił :) Mój budżet to około 500 zł.

 

Mowa o tym ogłoszeniu: http://olx.pl/oferta/rower-kolarzowka-szosowy-CID767-IDcvxlB.html

 

Z góry dziękuję bardzo za odpowiedź :)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że będziesz musiał budżet do 700 zł zwiększyć, bo propozycje za 500 to obecnie same padliny.... Ludziska na ebayu mocno cisną na retro szosówki i rynek się mocno skurczył. Ja sam jakieś 4 lata temu wyszarpałem za 550, ale doprowadzenie do stanu jezdnego kosztowało mnie dodatkowe 300 setki. Ale mam piękną szosę stalową ;-))) która daje wiele radochy z jazdy... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz szczerość, ale za 500 zł nic nie kupisz.