Skocz do zawartości

[korba i kaseta] niezbędne klucze do scott scale 750

Troglodyta

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Planuję kilka prac przy moim rowerze ( scott scale 750 ), aby przygotować go do sezonu. 

Potrzebuję wymienić korbę, suport, łańcuch i kasetę. 

Planuję zrobić to sam z uwagi na skromny budżet.

Czy ktoś jest mi jest w stanie powiedzieć jakie będą mi potrzebne do tego klucze - jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie a kluczy naprawdę dużo na rynku?

Moja korba to : Shimano FC-M625

mój korbowód: Shimano SM-BB71-41A / shell 41x89.5mm

kaseta : Shimano CS-HG50-10

będę bardzi wdzięczny za wskazanie konkretnych narzędzi 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich 

P.S. Z tego co się orientuję wskład suportu jest press fit - czy będę miał jakiś problem aby go zdemontować - czy potrzebuję do tego kolejnego narzędzia ?

Napisano
Napisano

łał - super - bardzo dziękuję - zabieram się za szukanie tańszych zamienników.

mam pytanie dotyczące klucza TL-FC16 który podałeś - czy do niego jest potrzebny jeszcze jakiś inny klucz przytrzymujący - bo to bardziej wygląda jak nakładka ?

Pozdrawiam

Napisano