Skocz do zawartości

[rower] 29-er do rekreacyjnej jazdy


Alkir

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie.

Szukam roweru na dużym kole do rekreacyjnej, spokojnej jazdy. Drogi polne i leśne, trochę górek w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym. Nie wykluczam roweru crossowego, ale jakoś w porównywalnej cenie MTB wygląda zawsze lepiej.

Chciałbym, aby sylwetka była dość wyprostowana, czyli rama raczej z tych o krótszej długości horyzontalnej ramy niż dłuższej. Nie przeszkadza mi też to że kierownica może być dość wysoko. nie zależy mi na sztywnych osiach, ale chciałbym mieć przyzwoity amortyzator i minimum deore osprzęt.

Budżet do 4 tys. zł, wzrost 180cm, przekrok 83-84cm.

No i ponieważ mam już swój wiek, kolor musi być stonowany.

Na razie (chyba, bo jestem laikiem) wykluczyłem Author Instinct i Kross B7, B8, bo mają górna rurę  przy rozmiarze 19 cali o długości 620mm, czyli prawdopodobnie wymuszają wyciagniętą pozycję, a tego chcę uniknąć.

 

P.S. Dopuszczam opcję używanego roweru, aczkolwiek tylko w idealnym stanie technicznym i wizualnym, zwracam na to uwagę.

 

 

 

 

pzdr Alkir

Edytowane przez Alkir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Może coś z Cube,które są krótsze : http://allegro.pl/cube-ltd-pro-29-2015-blackline-19-slask-wyprzedaz-i5889130777.html

Z cross'ów : http://www.bike-discount.de/en/buy/radon-scart-light-9.0-465097

Cross trochę ponad budżet,ale osprzęt wystarczający,a wygląd jak dla mnie OK.

 

Wyżej wymieniony Megamo ma taką geometrię,że zapomnij ...

Edytowane przez KrissDeValnor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, Cube się interesuję, tylko one mają jakąś dziwną rozmiarówkę i musiałbym gdzieś w Trójmieście namierzyć sklep z tą marką. Generalnie są jakby mniejsze niż wynika to z "przypisanego" rozmiaru. Jest fajny używany i tani cross na allegro Cube ale właśnie ta rozmiarówka powoduje, że chyba po prostu byłby za mały.