Skocz do zawartości
ACTIVIA

[Sr Suntour] Skróty i opis symboli amortyzatorów

Rekomendowane odpowiedzi

ACTIVIA

Oprócz wcześniejszych częstych pytań o rysunki techniczne mam również częste zapytania o skróty symboli w amortyzatorach Suntour. Poniżej macie link do strony z symbolami, pełnym opisem oraz fotkami. W razie jakichkolwiek pytań to pisać

www.activia.sgl.pl/oznaczenia_amortyzatorow.php

 

 

edit by mrmorty:
niestety nawet ja nie jestem w stanie wkleić linku tak aby był interaktywny, zatem pozostaje skopiowanie linku i wklejenie w okno wyszukiwarki.

 

 

Opis symboli Amortyzatorów Suntour

  • DS - Możliwość montażu błotnika na podkowie (NCX, NEX, XCM, XCT, Wersji M....)
  • DS - Amortyzator posiada sztywną oś 15 lub 20QLC
  • FT - Wersja pod hamulce mocowane od tyłu (NCX)
  • P - Amortyzator posiada piwoty
  • D - Amortyzator tylko przeznaczony jest pod hamulce tarczowe
  • LO-D - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia
  • LO - Blokada skoku na goleni bez żadnej regulacji
  • LO-R - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia
  • LO-RC -  Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia i kompresji
  • EL-D - Elektroniczna blokada skoku oraz regulacja tłumienia odbicia
  • EL-RC - Elektroniczna blokada skoku oraz regulacja tłumienia odbicia i kompresji
  • RL-D - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia
  • RL - Blokada skoku na kierownicy bez żadnej regulacji
  • RC - Regulacja tłumienia oraz regulacja kompresji (tj. RL-RC lub LO-RC)
  • R - Regulacja tłumienia odbicia (tj. RL-lub LO-R)
  • RL-R - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia
  • RL-RC - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia oraz regulacja kompresji
  • Air - Amortyzator powietrzny
  • Coil - Amortyzator sprężynowy
  • TA-RC2 - Płynna regulacja skoku + regulacja tłumienia odbicia oraz szybkiej i wolnej kompresji
  • TA-RC - Płynna regulacja skoku + regulacja tłumienia odbicia oraz kompresji
  • TA-RLRC- Płynna regulacja skoku + Blokada na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia i kompresji
  • TAD - Płynna regulacja skoku na manetce + regulacja tłumienia odbicia
  • TA - Płynna regulacja skoku przy koronie 
  • RCA - Regulacja tłumienia odbicia + regulacja kompresji
  • QLC20 - System zacisku osi piast o otworze 20mm
  • QLC15 - System zacisku osi piast o otworze 15mm
  • TR - regulacja skoku z manetki (w starszych modelach)
  • MLO - Mechaniczna blokada na goleni
  • HLO - Hydrauliczna blokada na goleni
  • L - Kolor czarny
  • S - Kolor srebrny
  • W - Kolor biały
  • B - Kolor niebieski
  • M - Kolor Czarny matowy
  • SF.... - Rocznik produkcji (SF15 - produkcja 2015)
  • 18 - Rura sterowa gwintowana długości 180mm
  • 21 - Rura sterowa gwintowana długości 210mm

 

 

 

Edytowane przez mrmorty
połączenie postów

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
profanator

Dzięki za info.

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ACTIVIA

symbole.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
pavvelll

Tutaj http://activia.sgl.pl/technologia.php przy tłumiku RC jest napisane "Kartridż ze stopniową podwójną regulacją kompresji", co znaczy podwójną? Jednocześnie wolną i szybką?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ACTIVIA

Ogólnie to podwójna regulacja kompresji (szybka i wolna) powinna być przy RC2. Widocznie producent inaczej to widzi. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×