Skocz do zawartości

[Sr Suntour] Skróty i opis symboli amortyzatorów


ACTIVIA

Rekomendowane odpowiedzi

Oprócz wcześniejszych częstych pytań o rysunki techniczne mam również częste zapytania o skróty symboli w amortyzatorach Suntour. Poniżej macie link do strony z symbolami, pełnym opisem oraz fotkami. W razie jakichkolwiek pytań to pisać

www.activia.sgl.pl/oznaczenia_amortyzatorow.php

 

 

edit by mrmorty:
niestety nawet ja nie jestem w stanie wkleić linku tak aby był interaktywny, zatem pozostaje skopiowanie linku i wklejenie w okno wyszukiwarki.

 

 

Opis symboli Amortyzatorów Suntour

  • DS - Możliwość montażu błotnika na podkowie (NCX, NEX, XCM, XCT, Wersji M....)
  • DS - Amortyzator posiada sztywną oś 15 lub 20QLC
  • FT - Wersja pod hamulce mocowane od tyłu (NCX)
  • P - Amortyzator posiada piwoty
  • D - Amortyzator tylko przeznaczony jest pod hamulce tarczowe
  • LO-D - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia
  • LO - Blokada skoku na goleni bez żadnej regulacji
  • LO-R - Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia
  • LO-RC -  Blokada skoku na goleni + regulacja tłumienia odbicia i kompresji
  • EL-D - Elektroniczna blokada skoku oraz regulacja tłumienia odbicia
  • EL-RC - Elektroniczna blokada skoku oraz regulacja tłumienia odbicia i kompresji
  • RL-D - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia
  • RL - Blokada skoku na kierownicy bez żadnej regulacji
  • RC - Regulacja tłumienia oraz regulacja kompresji (tj. RL-RC lub LO-RC)
  • R - Regulacja tłumienia odbicia (tj. RL-lub LO-R)
  • RL-R - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia
  • RL-RC - Blokada skoku na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia oraz regulacja kompresji
  • Air - Amortyzator powietrzny
  • Coil - Amortyzator sprężynowy
  • TA-RC2 - Płynna regulacja skoku + regulacja tłumienia odbicia oraz szybkiej i wolnej kompresji
  • TA-RC - Płynna regulacja skoku + regulacja tłumienia odbicia oraz kompresji
  • TA-RLRC- Płynna regulacja skoku + Blokada na kierownicy + regulacja tłumienia odbicia i kompresji
  • TAD - Płynna regulacja skoku na manetce + regulacja tłumienia odbicia
  • TA - Płynna regulacja skoku przy koronie 
  • RCA - Regulacja tłumienia odbicia + regulacja kompresji
  • QLC20 - System zacisku osi piast o otworze 20mm
  • QLC15 - System zacisku osi piast o otworze 15mm
  • TR - regulacja skoku z manetki (w starszych modelach)
  • MLO - Mechaniczna blokada na goleni
  • HLO - Hydrauliczna blokada na goleni
  • L - Kolor czarny
  • S - Kolor srebrny
  • W - Kolor biały
  • B - Kolor niebieski
  • M - Kolor Czarny matowy
  • SF.... - Rocznik produkcji (SF15 - produkcja 2015)
  • 18 - Rura sterowa gwintowana długości 180mm
  • 21 - Rura sterowa gwintowana długości 210mm

 

 

 

Edytowane przez mrmorty
połączenie postów
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

Ogólnie to podwójna regulacja kompresji (szybka i wolna) powinna być przy RC2. Widocznie producent inaczej to widzi. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...