Krzysztof303 Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 Z racji swojej wagi 120 kg dowiedziałem się, że szosówka, a tym bardziej węglowa nie dla mnie. Cross powoli mi się nudzi bo trochę już za wolno na szosie (a jeżdżę 98% na szosie). Idealnym wyjściem byłaby chyba przełajówka na mocnej aluminiowej ramie. Znalazłem coś takiego: http://skiteam.pl/rowery/6189-rowcube-689001-cross-racedpro.html czy w tym przedziale cenowym można znaleźć coś lepszego?
emcinek Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 http://www.planetx.co.uk/c/q/bikes/cyclocross-bikes http://www.planetx.co.uk/i/q/CBPXXLSRIV/planet-x-xls-sram-rival-22-hydraulic-cyclocross-bike nie rozumiem tego podejscia do włókna węglowego. Przecież to jest mocniejsze od aluminium.
Krzysztof303 Napisano 3 Października 2015 Autor Napisano 3 Października 2015 Też nie rozumiem, ale w każdym sklepie gdzie nie pójdę, mówią, że węgiel i szosa to tak max do 90 kg, a sam łowię ryby i 100 kg sumy wyciągamy na wędki węglowe.
grzegorz1988wroc Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 Spytaj w Treku ile maja dla weglowej szosy. W sumie to zrobilem to za Ciebie. Co warte podkreślenia, limit wagowy dla wszystkich rowerów szosowych Treka wynosi aż 125 kilogramów!
Pitof Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 Jeśli mnie pamięć nie myli to ramy GT Grade i GT Grade Carbon mają limit wagi użytkownika do 136 kg oraz do 150 kg, łącznie z bagażem. przykładowo:http://www.bunnyhop.de/en/bikes/road/cyclocross/gt-grade-carbon-105-20155
Krzysztof303 Napisano 3 Października 2015 Autor Napisano 3 Października 2015 Przełajówka treka ma aż 136 kg wytrzymałości rowerzysty, ale przekracza mój budżet, no nic może uda mi się dozbierać. Ten GT Grade Carbon 105 2015 - bardzo ciekawy rower, tańszy od treka
tobo Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 http://www.planetx.co.uk/c/q/bikes/cyclocross-bikes http://www.planetx.co.uk/i/q/CBPXXLSRIV/planet-x-xls-sram-rival-22-hydraulic-cyclocross-bike nie rozumiem tego podejscia do włókna węglowego. Przecież to jest mocniejsze od aluminium. Nie jest. Chyba że proporcje 1:5 dla ram karbo "trafionych" w porównaniu do ram alu to zbieg okoliczności. Temat można wałkować aż do wymiotów ale moja sugestia jest taka: jeśli ma być beztroska/"bezmyślna" jazda, bez szczególnego dbania o rower i myślenia co i jak z nim zrobić to zdecydowanie lepiej wziąć aluminium.
Pitof Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 Ten GT Grade Carbon 105 2015 - bardzo ciekawy rower, tańszy od treka Ciekawy i bardzo uniwersalny. GT, ogólnie jako marka, ma trochę korzystniejszy stosunek cena/wartość niż Trek. W grupie Dorela półkę cenową Treka zajmuje Cannondale. Na dobrą sprawę, jeśli ktoś nie potrzebuje 100% klasycznego przełaja to Grade jest lepszym wyborem, bo będzie po prostu wygodniejszy. No a jak założysz mu opony 35mm to pojeździsz sobie nim po lesie. BikeRadar o nim:https://www.youtube.com/watch?v=5GnASmbG64U Grade Carbon 105, model na 2016, został wyceniony w Polsce na 10 999. Wiadomo jednak, że przy tym poziomie cenowym należy się już niezły rabat W nowej kolekcji jest też ciekawy model na aluminiowej ramie z napędem 1x11 o przełajowej proweniencji: http://www.gtbicycles.com/int_en/2016/bikes/pavement/enduroad/grade-alloy-x
Mod Team IvanMTB Napisano 3 Października 2015 Mod Team Napisano 3 Października 2015 Kup sobie London Road'a i dozbrój tu i ówdzie. Dobra, mocna rama i jeszcze na dodatek wsadzisz wiekszy papeć a jak popada to i błotniki. Szacunek... I.
joesatch Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 Nie jest. Chyba że proporcje 1:5 dla ram karbo "trafionych" w porównaniu do ram alu to zbieg okoliczności. Temat można wałkować aż do wymiotów ale moja sugestia jest taka: jeśli ma być beztroska/"bezmyślna" jazda, bez szczególnego dbania o rower i myślenia co i jak z nim zrobić to zdecydowanie lepiej wziąć aluminium. Tobo kurcze straszysz... powiedz w takim razie czego szukać przy takich wagach, żeby było warte uwagi. Chyba zacznę Cie nękać na priv, i wyciągać od Ciebie informacje Pozdrawiam
tobo Napisano 3 Października 2015 Napisano 3 Października 2015 Zwyczajnie mieć na uwadze że cudów nie ma. Gdy u mnie pytają sprzedawcę co dostaje kupując szosę za kilkadziesiąt tysięcy w odpowiedzi dostają informację że to często coś co można zamknąć jedynie w pojęciu "odczucia w czasie jazdy". Bo nie kupuje się ani rewelacyjnej trwałości ani świetnej odporności na uszkodzenia mechaniczne, ani żadnych kosmicznych technologii. A o taki rower trza dbac dużo więcej niż o ten 10 razy tańszy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.