Skocz do zawartości

[2500-3000] Rower crossowy na przecenie

groohaa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Koniec sezonu, przeceny, więc czas kupić rower:)

Jestem laikiem i zacząłem się interesować sprzętem dopiero, gdy zacząłem szukać roweru z miesiąc temu.

Sprzęt: cross na sprzęcie klasy Deore, z widelcem lepszym niż zwykły NEX (chyba że powiecie, że nie warto zawracać sobie głowy czy NEX czy NCX dopóki nie jest powietrzny...)

Budżet: 2500-3000zł - chciałem raczej się trzymać tej niższej wartości, ale jak zawsze zacząłem oglądać rowery, wyszukiwać coraz lepsze i zbliżać się do tej wyższej granicy  :laugh: A tu jeszcze trzeba dokupić nóżkę, licznik, błotniki i bidon...

Rower na jaki już prawie się zdecydowałem to Kross Evado 6.0 2015 za ok. 2600zł - dobry wybór w tej cenie??

Ale zrobiłem też zestawienie i dodałem kilka w cenie 2900-3000zł - czy są one zauważalnie lepsze od tego 6.0??

Oto moi kandydaci (+ najniższe ceny na necie jakie znalazłem w roz. M):

- Kross Evado 6.0 2015 - 2549 zł
- Kellys PHANATIC 50 2014 - 2699zł

- Giant Roam 0 2015 - 2879zł
- Kellys PHANATIC 70 2015 - 2889zł
- Unibike Zethos GTS 2015 - 2899zł
- Kross Evado 5.0 2014 - 2949zł
- Merida Crossway 500 2015 - 2980zł

W załączniku plik z wypisana specyfikacją dla własnego użytku, coby łatwiej było porównywać :)

Coś lepszego w cenie ok. 2600-2700 od Evado 6.0?

Który z grupy 2900-3000 najlepszy? Czy przy wszystkich warto dopłacać te 300-400zł?

Może jakieś inne propozycje?

PS. Problemem w moim przypadku są moje wymiary:

wzrost - 169

noga - 76-77

waga - 65-70kg

małych rowerów jest mało, na przecenach często same XL-ki..., ja powinienem mieć S, ale zdecyduję się pewnie na M, bo lubię mieć bardziej "sportową" pozycje - całe życie jeździłem na MTB - nie będę żałował za parę miesięcy?