Skocz do zawartości

[1500-2500] Rower crossowy jaki?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam kolegów jestem zainteresowany zakupem roweru zmiana po marketowym . Będę jeździł 2 do 3 razy w tygodniu dla zdrowia . Rozpocząłem szukanie od roweru do 1500 zł ale mój wybór się rozszerzył w mairę jedzenia apatyt rosnie . Moja waga 80 kg wzrost 172 cm

 z tańszych 

 

Kands Maestro

 

Lazaro Integral v3

 

Unibike Viper

 

 

 

 

 

z rowerów do 2500

 

Kreidler Stack 3.0  tej firmy nie znam ale zachwalali mi go w sklepie i jazda całkiem fajna

 

Merida crossway 100  jeździłem bardzo fajnie

 

UNIBIKE Crossfire Disc

 

Merida crossway 40

 

Najbardzie interesuje mnie opinia Kreidler  . Proszę o wasze opinie co dla mnie najlepsze mimo że będe mało jezdzić chcę rower na lata solidny .

 

Dziękuję za pomoc z góry .

 

 

   

 

Napisano

Kreidler świeci tylną przerzutką, która jest zbyt dobra względem reszty osprzętu i napędem 3x9. Reszta jest totalnie porównywalna z tym:

 

http://allegro.pl/rower-kands-avangarde-hydraulika-maestro-lubelskie-i5327316392.html A zauważ ile taniej....

 

Jeśli nie masz parcia na hamulce tarczowe, które wg mnie w crossie są zbędne, bo taki rower w błocie i tak nie pojedzie, a na mokre obręcze, jeśli jeździmy w deszczu to wystarczą dobre klocki to weź Lazaro Integral V3 2015 i będziesz Pan zadowolony :thumbsup:

 

Merida to płacenie za markę. Unibike nie jest w zasadzie zły i jeśli uwzględnić to, że dostępny stacjonarnie to nawet opłacalny - serwis gwarancyjny na miejscu.

Napisano

800 gr to jest dużo jeśli rowery ważą w okolicach 10 kg, a nie 14... Jak masz litrowy bidon to go nie bierz i już masz 1 kg lżejszy rower :teehee: 1 kg to można spokojnie wypocić na treningu, a nawet jak się przed jazdą załatwisz to masz spokojnie 500 gr mniej :yucky:

 

800 gr na pewno nie jest warte kilkuset zł w tym przypadku. Ile Ci proponowali za Kreidlera?

Napisano

2500 a za meride 2600 ale to przekracza mój budzet ale ja wole kupować raz a porzadnie więc raty wchodzą w grę . Ale pytanei czy ma sens .

Napisano

Nie ma. Sens byłby raczej w dopłacaniu do powietrznej amortyzacji. Wszystko poza tym to raczej ozdobniki podnoszące cenę, ale nie wartość użytkową roweru.

Kross Evado 5.0 z poprzednich roczników to opłacalny zakup w okolicach 2500 zł, ale raczej nie do dostania o tej porze roku/sezonu.

Napisano

To co radzisz z tanszych

Maestro

Lazaro

Avangarde

czy jakiś unibike do 1500

powoli dochodze do wniosku ze na mja jazde wystarczy tanszy a chyba najlepiej bez chydrauliki bedzie lzejszy .

Napisano

Integral V3 jest bardzo dobry jeśli bez tarcz. Nawet manetki ma Alivio, a na tym producenci lubią oszczędzać. Amortyzator z hydrauliczną blokadą i korbę na octalinku. Moim zdaniem jest nie tylko dobry, ale i złożony całkiem z głową.

Tylko zorientuj się gdzie mógłbyś zrobić przegląd gwarancyjny, żeby mieć wszystko w papierach poukładane.

 

Napisano

zawęziłem do 2 modeli avangarde i lazaro i torchę mam dylemat z przewagą avangarde mam okazje wdo sklepu pojechac i przymierzyc lazaro musze na allegro kupić w ciemno .

Napisano

Śmiem podejrzewać, że oba te rowery mają te same ramy, więc jak przymierzysz się do jednego to tak jakby do obu. Ten sam producent w końcu. Avangarde ma tylko tarcze, a tak ogólnie to jest lekko gorszy od integrala.

Napisano

Lazaro i Kands zdecydowanie lepsze, w tym co podałeś jest wolnobieg (co jest już przegięciem jak za tę cenę, oczywiście na niekorzyść)

Napisano

Podepnę się pod temat, bo nie chcę mnożyć. Czy zna ktoś realną wagę Lazaro Integral V3 rozmiar 19"?

 

W tej cenie możesz jeszcze rozważyć:

http://allegro.pl/rower-spartacus-cross-4-0-sh-alivio-3x9-blotniki-i5522432480.html

Korba to 371 zamiast 391 w integralu i piasy joytech zamiast shimano.

Sprzedawca twierdzi, że waga to 13-13,5kg, co jest niewiarygodnie mało. Poprosiłem o zważenie i czekam na odpowiedź.

Napisano

za 1400 lazaro . A ja mam dylemat dostałem dobrą oferte na meride v 100 i nie wiem co zorbić kandsy testowałem też ok . I jeszcze CUBE LTD CLS wchodzi w gre .

Napisano

Jakaż to ta dobra oferta? Ta Merida jest gorsza od Lazaro i Spartacusa, więc jeśli chce za nią więcej niż 1200 zł to się nie opłaci. Cube jest ok, ale ma słabe manetki musiałby kosztować w okolicach 1400 zł, żeby był sens go kupować stacjonarnie.

 

Manetek Acera 8sp i Alivio 9sp nie ma nawet co porównywać- oczywiście na korzyść Alivio. Zupełnie inna technologia i inaczej skonstruowany mechanizm.

Napisano

Kands Avangarde  Maestro    Lanzaro i jeszcze spartacus . To teraz się zrobił dylemat . A cena meridy z hamulacmi hydraulicznymi raczej poniżej 2 tyś nie reralne nawet ciut ponad i to super cena . Czekam na info kolegi ile waży integral .  Kolego jak się aż tak dobrze znasz zrób porównanie dla mnie jak znajdzieśz chwilę tych rowerów . Już nie chodzi o przerzutki i hamulce ale ogolnie łozyska piasty korby to na czym się kompletnie nie znam .

Napisano

To jest wszystko to samo, bo i producent ten sam. Chcesz tarcze to bierz Avangarde, a jak nie to lepiej Integrala, ale tylko dlatego, że ma lepszą korbę niż Spartacus.

 

 

Napisano
To jest wszystko to samo, bo i producent ten sam. Chcesz tarcze to bierz Avangarde, a jak nie to lepiej Integrala, ale tylko dlatego, że ma lepszą korbę niż Spartacus.

 

Avangarde to 8rz. i nieśmiertelne HG-40. Do tego korba 311, co chyba nie ma większego znaczenia

 

Jaka jest różnica pomiędzy korbą 371 a 391? Bo to, że 391 występuje w wersji na octalik to wiem. Problem w tym, że występuje też na kwadrat a w opisie integrala nie jest napisane który to rodzaj. Z tego co widzę 391 ma wymienne blaty a 371 nie.

 

ps. Spartacus jest 70 zł tańszy, więc na jednego psa wychodzi.

 

ps.2 Sprzedawca Spartacusa odpisał, że nie ma wagi :-) Jak zresztą sprzedawcy Eries, Northteca. Dziki to kraj, żeby walić ściemę w katalogu a jak zapytasz o realną, to wagi nie mają.... Chyba tylko Kross podaje realne wagi rowerów.

Napisano

Wiesz, każdy ma inne preferencje. Dla mnie tarcze w crossie to pomyłka. Często zakładam sakwy i używam jako trekka, a tu awaria takiego ustrojstwa to duży problem. A zdarza się, bo koleżanki na początku podróży rowerowej odebrały z samolotu rowery z rozciętym przewodem hamulcowym. Linkę wkładasz do sakwy, 5 minut i wymieniona.

 

Integral/Spartacus/Maestro to jeden producent, więc dla mnie wybór jest wizualny. Integrala bym nie kupił, bo mi się nie podoba wizualnie. Poza tym z tym sprzedawcą mam bardzo niemiłe doświadczenia.

 

Tu masz Maestro za 1300zł - kupowałem u tego sprzedawcy rozkuwacz do łańcucha - w porządku obsługa:

http://allegro.pl/nowosc-rower-kands-maestro-2015-shimano-alivio-i5527555416.html

 

Tu Spartacus za 1340zł:

http://www.infinitibike.com.pl/pl/p/SPARTACUS-CROSS-4.0/189

 

Te 2 rowery różnią się tylko piastami. Które lepsze, to ciężko powiedzieć.

 

Napisano

Ja dalej myśle ten spartakus jakoś mnie nie kreci albo lazaro albo avangarde . Mam inny dylemat czy nie wziąsć 17 ramy na 172cm 80 kg i 80 cm krok . Pasowałem 19 ale mam troszkę mieszane uczucie .

Napisano

 

 

Dla mnie tarcze w crossie to pomyłka. Często zakładam sakwy i używam jako trekka, a tu awaria takiego ustrojstwa to duży problem.
Dla mnie pomyłką są hamulce obręczowe w treku ;)  

 

Bojąc się o trudną w naprawieniu awarię hydraulików można iść w mechaniczne tarczówki, najtaniej a dobrze wyjdą Avidy BB5. Nie zużywają obręczy, w deszczu/błocie w przeciwieństwie do obręczówek hamują równie skutecznie a do tego nie ma obawy że na kilku długich zjazdach straci się klocki. 

 

Niemniej jednak rzadko który producent daje je seryjnie do roweru. W takim przypadku można kupić rower z jakimiś tanimi hydraulikami, zdjąć je, sprzedać a na ich miejsce dać mechaniki i dokupić klamki. Trochę zachodu z tym jest ale zyskuje się na niezawodności, przynajmniej tej teoretycznej. 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...