Kirigato Napisano 8 Czerwca 2015 Napisano 8 Czerwca 2015 Witam! Po długim przeczesywaniu forum i męczenia Was swoimi pytaniami wylądowałem z trzema rowerami których zakup rozważam. Lazaro Integral V3 - http://allegro.pl/king-of-the-road-full-alivio-lazaro-integral-v3-i5427399673.html - nie znam się na specyfikacji, ale wszędzie chwalony, muszę jednak przyznać, że wyglądem, średnio mi się podoba - 1400zł Kands Avangarde - http://allegro.pl/rower-kands-avangarde-hydraulika-maestro-lubelskie-i5327316392.html - wygląda lepiej niż poprzednik, hamulce tarczowe też trochę bardziej do mnie przemawiają (przez wygląd.. :3 nie krzyżujcie mnie, ale im bardziej rower podoba się właścicielowi, tym większa przyjemność i motywacja do jazdy, no nie? ) Z tego co wiem to rower bardzo zbliżony do Lazaro Integral V3? - 1600zł Northtec Caledon DB - http://nrowery.pl/2015/cross/caledon-db - imo. śliczny, ponoć też wszędzie wychwalany na forum, ponoć jeden z najlepszych modeli w swojej cenie - 2100zł Jeżeli Kands Avangarde rzeczywiście jest zbliżony do Lazaro, to jestem skłonny dopłacić te 200zł tylko ze względów estetycznych. Pytanie, jak na ich tle wypada Northtec Caledon DB? To już spora dopłata, 500zł w stosunku to kandsa i całe 700zł w stosunku do Lazaro. Jest zauważalna różnica w specyfikacji? Waga: 85kg Wzrost: 185cm Będę używał tak 70% asfalt/chodniki + 30% ubite ścieżki, lasy Raczej sezonowo, myślę że przebieg do ~800km rocznie max. (no, chyba że nowy rower da motywacje do ściągniecia go z domku wakacyjnego do "zwykłego" ) Chcę żeby posłużył jak najdłużej, z 5lat conajmniej (oczywiście wiem, że po drodze będą koszty). Jaka Wasza opinia? Może coś zupełnie innego? (chociaż wolałbym nie, już wystarczający dylemat mam )
mmisiek9612 Napisano 8 Czerwca 2015 Napisano 8 Czerwca 2015 Northec wypada najlepiej osprzętowo z tych trzech rowerków. Zamontowane ma komponenty z najnowszej grupy alivio ale myślę że do twojej jazdy w zupełności wystarczy kands.