siwy645 Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Postanowiłem zakupić lepsze oponki do mojego crossa ( z racji ze kenda k813 to porażka) przeczytałem wiele tematów i opinii, wybór padł na Conti cyclocross speed. Teraz nie wiem jaki rozmiar i wersje kupić. 80% asfalt ale raczej w średnim stanie dużo wyboji dziur uskoków, 20% lekki teren, ale zdarzają się często krawężniki chodniki itp w jeździe miejskiej. Do wyboru mam: 1. 700x42c drut waga 490g tpi 84 - 40 zł 2. 700x35c drut waga 420g tpi 84 - 52 zł 3. 700x35c zwijana waga 350g tpi 180 - 72 zł Wszystkie 3 maja 56-85 PSI a może wziąć na tył 42c a na przod 35c ? Doradźcie Wcześniej jeździłem jeszcze na kenda Khan 26x 1,75 i za 2,5k km złapałem tylko 1 kapcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prz Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 W jakim sklepie są dostępne te opony w tych cenach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 a może wziąć na tył 42c a na przod 35c ? Doradźcie Ja jeżdżę na racerach 35 mm w moim crossie i nie mam problemów z jazda po mieście czy na drogach polnych czy szutrowych i w lesie też dają radę byle nie było piachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy645 Napisano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 To jeszcze pytanie czy dopłacać do zwijanej czy brać druta, na zawody się nie wybieram ale przy jakichkolwiek zmianach każdy gram mniej mile widziany. Bardziej się zastanawiam jak odporność na kapcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Bardziej się zastanawiam jak odporność na kapcie ? Zwijana ma gęstszy oplot włókien kevlarowych więc i odporność jej będzie większa od wersji z drutem, do tego dochodzi troszkę mniejsza waga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek21001 Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Skatowałem 4 szyuki zwijanych 35c - rewelacyjna opona pod względem trakcji,trzyma zadziwiająco jak na taki marny bieżnik. Ale.......zapomnij o trwałości i odporności na przebicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Racery są miękkie i raczej na odporność na przebijanie nie licz. Ten słynny żwirek, którym to posypują łatane drogi, ta opona zbiera jak magnes złom. Jak nie wydłubiesz od razu często wbijają się wystarczająco głęboko żeby przebić dętkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy645 Napisano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Cóż zakupiłem 700x35c zwijaną 2 sztuki wszystko się okażę jak ze zużyciem chciałbym żeby wytrzymała około 5k km intensywnej jazdy po mieście, szutrach i duktach leśnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Racery są miękkie i raczej na odporność na przebijanie nie licz. to nie temat o racerach a o oponach conti cyclocross. Co do samych racerów to nie wiem na jakich jeździsz ale moje od czerwca ubiegłego roku maja się świetnie i jeszcze nie "złapałem gumy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek21001 Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Nie ma sensu porównywanie Racerów i Conti CS w temacie trwałość/odporność na przebicie.To są dwie różne ligi.............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FigoiFago Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Jak wygląda ta opona jeżeli chodzi o opory toczenia na asfalcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Jak wygląda ta opona racer czy cyclocross Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FigoiFago Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Cyclocross Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek21001 Napisano 9 Maja 2015 Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Mały,opona zdecydowanie z tych "szybkich",waga też robi swoje,ostatnie dwie sztuki jakie mi zostały to 360 i 375g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 10 Maja 2015 Udostępnij Napisano 10 Maja 2015 To ja jeszcze dodam, że na standardowej 19 mm obręczy Conti w wersji 700x42 ma rzeczywistą szerokość =38 mm (przy ciśnieniu ok 5ba). Tak więc szybka, wąska, lekka i zaskakująco przyczepna oponka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy645 Napisano 4 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Panowie cóż mogę napisać jestem niestety średnio zadowolony z opon... mógłbym wymieniać same zalety : lekkie, szybkie, bardzo przyczepne, ciche (chyba że bierzemy ostry zakręt wtedy dają znać o sobie), niestety mam je 3 miesiące zrobiłem na nich jakieś 1700 km i mam już na koncie 6 kapci :/ jest to mocno uciążliwe i zastanawiam się nad zmianą ich :/ (4 x szkło 1x drut 1x jakiś szpej ) + dzisiaj 7 raz dojechałem do pracy zaparkowałem rower odchodze od niego i słyszę tylko "puff i pssssss" koło za każdym razem dobrze oglądam i wywijam na 2 stronę aby sprawdzić czy nic nie zostało pompuje około 5 bar i tak jeżdżę przede wszystkim po mieście, ścieżkach leśnych i innych utwardzonych drogach. Na wcześniejszych kenda khan w moim byłym mtb zrobiłem 1800 km i miałem tylko jednego kapcia. Proszę powiedzcie czy to zbieg okoliczności i pech czy po prostu te opony az tak słabo są odporne na warunki miejskie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek21001 Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 5bar to jest za dużo,szkoda obręczy. Co nie zmienia faktu,że ilość kapci jest normalna na te opony,dla pocieszenia powiem,że w miarę zużycia będzie rosnąć. Zresztą było tu wyżej napisane,że trwałość i odporność na przebicie to NIE JEST cecha Conti CS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 5 Sierpnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 No ale przecie to nie jest opona na asfalt i miasto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy645 Napisano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 5 bar to za dużo ? i czemu miała by na tym obręcz cierpieć ? nie rozumiem proszę o wytłumaczenie jeżeli można. To że nie jest na miasto przekonałem się na własnej skórze cóż mądry po szkodzie ale doświadczenie zdobyte, czytałem o słabej odporności ale nie spodziewałem się aż tak słabej. Jedna się tak przecięła że nie ma co ratować trzeba będzie pomyśleć nad opona z wkładką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Czy wersja tej opony, ale cyclocross race, też jest taka mięka i podatna na przebicia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.