Skocz do zawartości

[Przerzutka] Zmiana przerzutki przód z deore na XTR FD-M981

DECKBOY

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Tak jak w temacie, mam problem z przerzutką przednią, rower był już w serwisie i po regulacji jest mała poprawa. Ponoć kiedyś coś tam było grzebane (choć ja tego nie widzę). Jestem kompletnie zielony z osprzętu i jak to działa. Pytanie moje brzmi czy zastąpienie shimano deore na shimano XTR FD-M981 (czy to w ogóle dobry wybór i będzie pasowało do mojego roweru) będzie miało wpływ na jakieś lepsze funkcjonowanie przerzutki przedniej czy lepiej kupić takie jak mam nowe shimano deore??? Dodam że sprzęt to CUBE LTD (foto w załączniku) tył 10 tarcz z shimano XT a przód 3 tarcze shimano deore.

Ps. dodam że obecny problem to często nie wskakiwanie wyższych przełożeń tj. z 1 na 2 i z 2 na 3, w dół zawsze idzie pięknie, w górę często trzeba powtórzyć operację. Jak znowu podciągnie się linkę to przerzutki pięknie idą w górę ale wózek ociera o łańcuch.

post-186445-0-04818000-1431146412_thumb.jpg

post-186445-0-27480400-1431146504_thumb.jpg

Napisano

Jak nie masz na co kasy wydawać do kup tego XTR`a co moim zdaniem jest totalnie bez sensu.

"Coś tam było grzebane" ... zmień serwis, niech to do porządku wyreguluje ktoś, kto się na tym zna ... albo będzie w stanie nazwać to "COŚ".

Regulacja to nic skomplikowanego ... jak manetki i przerzutka są sprawne i dobrze zamontowane to musi działać.

Jak już wrzucisz na tą wyższą i trze o prawą stronę ramki to zwyczajnie śrubą baryłkową zwiększ naciąg linki przy manetce.

Pozdro

Napisano