DECKBOY Napisano 9 Maja 2015 Napisano 9 Maja 2015 Witam. Tak jak w temacie, mam problem z przerzutką przednią, rower był już w serwisie i po regulacji jest mała poprawa. Ponoć kiedyś coś tam było grzebane (choć ja tego nie widzę). Jestem kompletnie zielony z osprzętu i jak to działa. Pytanie moje brzmi czy zastąpienie shimano deore na shimano XTR FD-M981 (czy to w ogóle dobry wybór i będzie pasowało do mojego roweru) będzie miało wpływ na jakieś lepsze funkcjonowanie przerzutki przedniej czy lepiej kupić takie jak mam nowe shimano deore??? Dodam że sprzęt to CUBE LTD (foto w załączniku) tył 10 tarcz z shimano XT a przód 3 tarcze shimano deore. Ps. dodam że obecny problem to często nie wskakiwanie wyższych przełożeń tj. z 1 na 2 i z 2 na 3, w dół zawsze idzie pięknie, w górę często trzeba powtórzyć operację. Jak znowu podciągnie się linkę to przerzutki pięknie idą w górę ale wózek ociera o łańcuch.
rzezniol Napisano 9 Maja 2015 Napisano 9 Maja 2015 Jak nie masz na co kasy wydawać do kup tego XTR`a co moim zdaniem jest totalnie bez sensu. "Coś tam było grzebane" ... zmień serwis, niech to do porządku wyreguluje ktoś, kto się na tym zna ... albo będzie w stanie nazwać to "COŚ". Regulacja to nic skomplikowanego ... jak manetki i przerzutka są sprawne i dobrze zamontowane to musi działać. Jak już wrzucisz na tą wyższą i trze o prawą stronę ramki to zwyczajnie śrubą baryłkową zwiększ naciąg linki przy manetce. Pozdro