inTro84 Napisano 26 Kwietnia 2015 Napisano 26 Kwietnia 2015 czerwony Popieram czerwone są najszybsze.
mmisiek9612 Napisano 26 Kwietnia 2015 Napisano 26 Kwietnia 2015 http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/womens-multi-use/vita/vita-comp-carbon-disc-eq#specs proszę
Mod Team adamos Napisano 26 Kwietnia 2015 Mod Team Napisano 26 Kwietnia 2015 czerwony z różowymi akcentami, bo w końcu dla kobiety
Rulez Napisano 26 Kwietnia 2015 Napisano 26 Kwietnia 2015 Do lansu i na asfalt : http://www.ebay.com/itm/Beiou-carbon-fiber-MTB-mountain-bike-ShimanoDEORE-610-RT-27-5-30-Speed-BO-CB020B-/221701475236?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item339e700ba4
patrycja18 Napisano 27 Kwietnia 2015 Autor Napisano 27 Kwietnia 2015 kolor roweru to najmniej istotny element. w sumie najlepiej czarny, szary, grafitowy, nie wiem. ale raczej malo istotne. szukam czegos na karbonie, bo bedzie to zakup roweru na nie oszukujmy sie 5-10 lat. nie startuje w zadnych zawodach, wyscigach, po prostu szukam dobrego roweru w tej cenie na karbonie. po zakupie nic nie bede zmianic, wymieniac, dokupywac. moze poza nowa detka, i po kilku latach nowe opony (moze).
modelarz Napisano 27 Kwietnia 2015 Napisano 27 Kwietnia 2015 Przy takim podejściu nie licz na to że rower wytrzyma więcej jak dwa czy trzy lata. Gdyż to że rower będzie drogi nie oznacza że jest on kompletnie bez obsługowy i że można na nim bez jakiegokolwiek serwisu. Tym bardziej że rower za 6000zł nie oznacza dwa razy dłuższej trwałości w porównaniu z rowerem za 3000zł. Szczególnie że rowery w tych kwotach nie są robione po to by wytrzymywać dłużej ale są robione tak by mniej ważyły i działały w trudniejszych warunkach. Dlatego jeżeli faktycznie szukasz roweru to może choć trochę się wysil i napisz co to ma być i do czego.
Rulez Napisano 27 Kwietnia 2015 Napisano 27 Kwietnia 2015 Tematy są zakładane dla zabicia czasu, w dodatku zakłada je jakiś leń.
Galvatron Napisano 27 Kwietnia 2015 Napisano 27 Kwietnia 2015 Powiem tak: Ruch = zużycie. - Smary się brudzą/wyciekają/tracą właściwości. - Łożyska (np. w sterach, piastach, supporcie) i zębatki ścierają się. - Łańcuch się ściera i rozciąga. - Hamulce się zapowietrzają, płyn zużywa, klocki ścierają. - W amortyzatorze zużywa się prawie wszystk, bo to jedna wielka, ruchoma część. Uszczelki się ścierają/tracą właściwości. Olej brudzi się/traci właściwości. Azot, jeśli jest, ulatuje i/lub miesza się z olejem. Jak nie chcesz ponosić wydatków na utrzymanie sprzętu, to go nie kupuj.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.