Skocz do zawartości

[zdrowie] plastry kondycyjne?

marnon

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jako czynny maratończyk rowerowy i kibic xc zauważyłem że niektórzy kolarze naklejają na nos taki dziwny plaster? używacie? kiedyś się spotkałem właśnie z nazwą "plastry kondycyjne" czy faktycznie to coś daje? :) a przy okazji może ktoś mi wytłumaczy dlaczego niektórzy zawodnicy przed startem mają dziurki z nosa zatkane watą... dla mnie to nie ma wyjaśnienia poza jakimś nie wiem szpanowaniem że się jest profi... ja tam jestem zwykły amator i pytam z czystej ciekawości ;)

Napisano

dzięka joorek ta nasączona wata może faktycznie ma sens ale ciekawe jakie procentowo daje to lepsze "osiągi" :) co do plastrów, hmm... trzeba to przetestować :D dostane takie w aptece??

Napisano

Powiem szczerze ,że sam niestosuje ani plastrów ani waty .Jestem astamatykiem i alergikiem więc i tak nawet normalnie mam problem oddychac przez nos :033: Podono te plastry sa trudno dostepne w aptekach, ale możesz je kupić z tej strony lub poszukać jakichś innych. Może to kozacko wygląda ale czy daje duże efekty to ja wątpie. Przecież i tak jak chcesz to mozesz zwiekszyć i przyśpieszyć oddech, a tak na marginesie może to doprowadzić do hiperwentylacji co powodóje omdlenia więc trzeba sie zastanowić czy warto to stosować :glare:

Napisano

wiesz co ,ja napweno bym takiego czegos nie używał bo wydaje mi się że to zbędne wydawanie kasy, jak ktoś jest dobry to sobie i bez tego poradzi... poprostu chciałbym kiedyś na treningu tak sobie z ciekawości to przetestować :) a szczerze to jak widze na maratonie takiego co z watą śmiga w nosie to śmiać mi się chce...

Napisano

Nie wie ktoś, ile to kosztuje? Nie mogę znaleźć sklepu z tym... (spróbowałbym kiedyś podczas biegu, bo mnie zadyszka zwykle bierze :confused: )

Napisano

dokładnej ceny nie znam bo dawno się z tym nie spotkałem,ale kupić można w niektórych aptekach a cena ok 10zł za kilka plastrów (2,3) nie wiem na 100%

• 2 tygodnie później...
Napisano