Skocz do zawartości

[amortyzator] Rock Shox Reba RL


mrSpock

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Co myślicie o tej konkretnej ofercie?

Nie mam zbyt czasu na zgłębianie tematu, bo dość szybko się rozchodzą.

Wiem, że są różne wersje reby, jak na ich tle wypada RL?

Amortyzator ma skok 120mm, moja rama jest zaprojektowana pod 100mm, jak to wypada w praktyce?

Ostatnio o amortyzatorach czytałem 5 lat temu przed wyborem Darta ;)

 

pozdr,

 

Paweł

 

link do aukcji http://www.ebay.de/itm/ROCK-SHOX-REBA-RL-120-mm-Federgabel-Luft-Lockout-9-mm-SSP-1-1-8-neu-Hammerpreis-/271666694912?pt=Sport_Radsport_Fahrradteile_Komponenten&hash=item3f4098cb00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poradę!

Amortyzator kupiłem, po mnie ktoś dwie sztuki wiec wszystko się rozeszło w 8h.

 

Mam nadzieję jedynie, że nie pochodzi z aliexpress.com ;)

 

jeszcze raz dzieki

 

teraz przedemna lektura 80stron w temecie "[Amortyzator]Rock Shox Reba - Porady serisowo-eksploatacyjne" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pozwolcie, ze zapytam jeszcze o zmniejszenie skoku. Znalazlem dokladny opis jak zwiekszyc, ale malo os chce zmniejszac.

Potrzebne sa podkladki, ale co one tak wlasciwie robia, powoduja mniejszy skok czy zapadniecie sie amortyzatora o dana wartosc?

Czy normalne jest, ze w nowej rebie zostaja obwodki z oleju na goleniach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

W solo-air skok zmienia się zmieniając cały trzpień sprężyny powietrznej, koszt ok 150zł za ten element plus robota. Podkładki czy korki wkręcane w górny kapsel komory zmieniają tylko charakterystykę pracy.

W dualu działa to inaczej : bez podkładek sprężyna wysuwa się z goleni na powiedzmy 120mm, podkładki stanowią ogranicznik wysunięcia. Aby to ogarnąć wizualnie zerknij na fotki oddzielonych górnych goleni od dolnych będziesz wiedział o czym mowa, to zupełnie jak tłok w pompce.

W nowej rebie mogą zostawać obwódki oleju lub rzadkiego smaru, wynika to z jego lekkiego nadmiaru, powinien się wypracować po paru jazdach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja ci to mogę wykonać po kosztach . Koszt trzpienia komory powietrznej to ok 100-150zł http://www.ebay.pl/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=air+shaft+reba&LH_PrefLoc=2&_arm=1&_armm=63&_ruu=http%3A%2F%2Fwww.ebay.pl%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_sacat%3D0%26_nkw%3Dair%2Bshaft%2Breba%26_arr%3D1.

 

@puklus nie rozumiem o co ci chodzi z tłumikiem . Gdybyśmy chcieli zwiększyć to okej mógłbyś mieć racje ale tu autor chce zmniejszyć skok :D

Edytowane przez jasinski21444
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Brunoxa nie ma sensu używać w ogóle :P lepiej kapnąć zamiast tego olejem 5w na uszczelki co jakiś czas.

 

 

Jeszcze niektórzy magicy polecają przed jazdą przekręcić rower do góry nogami na ok 10min, olej spływa wtedy na uszczelki i mamy smarowanie. Dla mnie ma to sens, chyba w RS-1 uszczelki cały czas w oleju chodzą - większe smarowanie lag?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...