Skocz do zawartości

[3000-4000] dla amatora do jazdy po asfalcie i po lesie - jaki?

Mika65

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Gratuluję poczucia humoru!!! :)

A tak na poważnie ; mieszkam obecnie w "dzikim" kraju i jedyny sklep w miarę europejski jaki tutaj znalazłem oferuje tylko te dwie marki. Niestety bez znajomości lokalnego języka (w angielskim można ale tylko w zakresie ogólnym się dogadać) trudno mi mi się porozumieć :( Na moje nieszczęście nie znam się również na rowerach a jeździć czymś muszę! Może moje pytanie nie było zbyt ogarnięte, ale generalnie chodziło mi o podpowiedź jaki rower tych marek mogę kupić za określoną kwotę by mieć zabawę z jazdy. Do tej pory jeździłem na rowerze "marki" decatlon zakupionym zaraz po przyjeździe ale rozpadł się ot co :) Kiedy zdecydowałem się na zakup czegoś rozsądnego postanowiłem poszukać informacji na forum. Kiedy próbowałem się "wgryźć" w temat to przyznam że przerosło to moje możliwości. Rodzaje ram, rodzaje hamulców, przerzutek, amortyzatorów........... Nie będąc w temacie jest mi trudno cokolwiek z tego zrozumieć. Stąd moje pytanie.

Czy teraz mogę liczyć na pomoc? :)

Napisano

Nikt Ci nie powie jaki rower jest Ci potrzebny jeżeli nie napiszesz do czego ma służyć. Decathlon w tym przedziale cenowym też jest spoko. Jak się rozpadł to to twoja wina.

Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty!

Napisano

nie połączenie roweru miejskiego z górskim to rower z miejskiego systemu wypożyczalni wjedzie wszędzie .................

Napisano

Specialized to dobra marka ale się ceni i "trzeba dodatkowo zapłacić za napis na ramie", co oznacza że rowery mniej renomowanych marek w cenie tego speca zaproponują lepiej wyposażony rower. Więc jeśli jesteś tego świadomy(a) to go bierz tu jest specyfikacja tego speeca, nie wiem jaką ma scott. Daj linka do specyfikacji do niego to wtedy można będzie je porównać.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.