JeszczeJeden Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 Witam, Jest to mój pierwszy post na tym forum i w dodatku jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o kolarstwo szosowe, także z góry przepraszam jeśli popełnię jakiś błąd. W takim wypadku nie bijce, wytłumaczcie Do rzeczy, po latach biegania chciałbym spróbować swoich sił w triatlonie i właśnie w tym celu zastanawiam się nad zakupem szosówki. Podejrzewam, że początkowo będzie to wyłącznie kilka startów w roku. Stąd moja prośba o pomoc w wyborze odpowiedniej zabawki. Mój budżet to około 5k pln. Moje parametry podane w temacie. Przeglądając forum widzię, że najczęściej polecanym modelem w tej cenie jest: http://www.planetx.co.uk/i/q/CBPXSLP105/planet-x-pro-carbon-shimano-105-road-bike - natrafilem również na coś takiego: http://www.drakescycles.co.uk/m1b0s6p4451/CANNONDALE_CAAD10_105_5_C_2014 - w lokalnym sklepie polecono mi: http://www.bikesalon.pl/rower-trek-madone-2.1-2014-kolo-28-bialy#3526 Jakieś inne sugestie (preferowane sklepy w anglii)? No i generalne pytanie. Czy w przypadku początkującego jest sens kupować rower w podanej cenie, czy może lepiej kupić cokolwiek taniego, zorientować się w temacie i dopiero później podjąć samodzielną decyzje? Z góry dziękuję za pomoc
Rulez Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 Merlin w rozmiarze 53 (a właściwie sądząc po długości nawet 50) powinien być akurat : http://www.merlincycles.com/merlin-malt-cr-5800-carbon-road-bike-60093.html Ma nową grupę 105 5800 - 2 X 11 . Czy jest sens kupować taki rower - moim zdaniem tak, wszak to nie jest żaden "wypas", po prostu rower na karbonowej ramie z niezłym amatorskim osprzętem.