Sajmoon Napisano 13 Października 2014 Napisano 13 Października 2014 Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć w które miejsca i która strona musze włożyć te kółka ze zdjęcia? Jestem zielony w tych sprawach, proszę o pomoc.
adriansocho Napisano 13 Października 2014 Napisano 13 Października 2014 A to jest jakiś konkurs, że trzeba na siłę samemu to składać? Co następne, wymiana głowicy w samochodzie czy samodzielna budowa domu przez osobę bez doświadczenia? Zapytaj się jakiegoś obeznanego ze sprzętem kumpla, którego masz dostępnego na miejscu, przy okazji Ci poprawnie skręci stery (skasuje luzy).
talento259 Napisano 13 Października 2014 Napisano 13 Października 2014 Rzeczywiście. Jak nawet nie wiesz co to jest to się nie bierz za to.
Sajmoon Napisano 13 Października 2014 Autor Napisano 13 Października 2014 A to jest jakiś konkurs, że trzeba na siłę samemu to składać? Co następne, wymiana głowicy w samochodzie czy samodzielna budowa domu przez osobę bez doświadczenia? Zapytaj się jakiegoś obeznanego ze sprzętem kumpla, którego masz dostępnego na miejscu, przy okazji Ci poprawnie skręci stery (skasuje luzy). niestety jestem za granica i brak tu znajomych ktorzy mogliby wiedziec, a do najblizszego rowerowego mam kawal drogi. wiem ze to sa lozyska kulkowe, niestety nie wiem jak zamontowac a potrzebuje bardzo tego roweru, jeszcze raz prosze o pomoc
rodszyld69 Napisano 13 Października 2014 Napisano 13 Października 2014 Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć w które miejsca i która strona musze włożyć te kółka ze zdjęcia? Jestem zielony w tych sprawach, proszę o pomoc. Jeden wianek masz do wymiany chyba że masz do niego brakujące kulki. Następnie jedno łożysko idzie do góry z kulkami na dół w stronę bieżni, drugie idzie na rure sterową amortyzatora kulkami do góry. Ale wydaję mi się że nie masz wszystkich części, te trzy czarne pierścienie to podkładki dystansowe które zakładasz na wystająca rurę steroewą z główki ramy. Podkładki maja być założone pod mostkiem. Masz tu wzór
talento259 Napisano 13 Października 2014 Napisano 13 Października 2014 http://screenshooter.net/8125540/xwavaaj Tutaj masz przekrój (źródło Zin i sztuka serwisowania roweru górskiego) i tam gdzie czerwone MOŻESZ dać podkładki (te czarne krążki) jeśli rura będzie za długa. Przynajmniej 3/4 mostka musi objąć rurę sterową. Jeszcze potem trzeba wyregulować http://porady.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,regulacja-sterow-a-head
Sajmoon Napisano 13 Października 2014 Autor Napisano 13 Października 2014 wszystko zrobilem jak mowiles, mysle ze jest okey, teraz musze sie uporac z malym luzem, gdy lekko podnosze kierownice to sie lekko rusza Jeden wianek masz do wymiany chyba że masz do niego brakujące kulki. Następnie jedno łożysko idzie do góry z kulkami na dół w stronę bieżni, drugie idzie na rure sterową amortyzatora kulkami do góry. Ale wydaję mi się że nie masz wszystkich części, te trzy czarne pierścienie to podkładki dystansowe które zakładasz na wystająca rurę steroewą z główki ramy. Podkładki maja być założone pod mostkiem. Masz tu wzór
ska Napisano 13 Października 2014 Napisano 13 Października 2014 wiekszosc sterow ma jeszcze plastikowa podkladke miedzy dolna bieznia a miska zeby nie bylo golego wianka z kulkami
Sajmoon Napisano 13 Października 2014 Autor Napisano 13 Października 2014 wlasnie zauwazylem na zdjeciach tego roweru w internecie ze jest na nich ta plastikowa nkladka, niestety ja jej nie mam, w tygodniu do rowerowego bede musial pojechac, ale nie wiem czy dostane taka dopasowana
rodszyld69 Napisano 13 Października 2014 Napisano 13 Października 2014 Tu masz wizualnie montaż sterów
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.