astramus Napisano 5 Lipca 2014 Napisano 5 Lipca 2014 Witajcie. Piszę mój pierwszy post z racji tego, że nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat demontażu tych elementów w moim Gazelle. Muszę ściągnąć miskę przy suporcie w celu zamontowania uchwytu osłony łańcucha (zamiennika). Miski montowane są na wcisk i nie wiem jak się za to zabrać. Nie chcę nic rozwalić a dodam, że jestem laikiem. Poniżej załączam zdjęcie.\\ Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam, M.
render Napisano 5 Lipca 2014 Napisano 5 Lipca 2014 do odkręcania suportu zwykle używa się klucza , na foto nie widać dokładnie miski, jeśli nie ma na misce żadnych nacięć to może być że jest wciskane na prasie jak to w tanich marketowych rowerach zrób wyraźniejsze foto
astramus Napisano 5 Lipca 2014 Autor Napisano 5 Lipca 2014 To może inaczej. Jak zdjąć te plastiki widoczne na zdjęciach. Bezpośrednio na nich nie ma żadnych nacięć, osadzone są dość mocno i w żaden sposób nie mogę ich bezinwazyjnie ściągnąć. Nie wiem czy do marketowych, ale do tanich, zdaniem mojego portfela, Gazelle Chamonix nie należy. M.
lyndowss Napisano 5 Lipca 2014 Napisano 5 Lipca 2014 Po tych zdjęciach co dałeś to nic nie widać. Tylko jakaś czarna plama. Nie da się ten plastikowej osłony zdjąć od tak po prostu ciągnąc? Zrób zdjęcia gdzie będzie widać jak wygląda miska, bo ja widzę czarność bez odcieni nawet.
turysta Napisano 5 Lipca 2014 Napisano 5 Lipca 2014 Skoro jest wbijana to ja bym spróbował wpychać suport aby wyszedł razem z miską.
lyndowss Napisano 5 Lipca 2014 Napisano 5 Lipca 2014 Suport to jest całość, więc post bezsensu. Z resztą rozumiem o co chodzi, ale jest źle napisane. Opcja i tak nie do przyjęcia, bo pewnie wtedy zniszczy się suport pchając tak mocno na łożyska aż to wyjdzie. Gdyby operacja dotyczyła wymiany suportu to byłoby do przyjęcia. Jeżeli suport ma być zamocowany ponownie nie ma opcji o wypychaniu tucząc w oś. Czekamy na wyraźne zdjęcia jak to tak konkretnie wygląda.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany