Skocz do zawartości

[łańcuch] brakuje ogniwa

grzech1991

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie

Mam problem z łancuchem, jakoś się trzyma ale jedno ogniowo jest jakby niepłene.

Nie mam w tym momencie dostępu do roweru, ale jeśli to coś pomoże to

- rower kross około 10 letni, czerwono-szary

- łańcuch był zmieniany na rometa nie dawno

- łańcuch był skracany, ponieważ był dłuższy od starego

Chciałbym to ogniwo sobie samemu naprawić, ale nie mam żadnych narzędzi. Co trzeba kupić? Podejrzewam, że wystarczy jedno ogniwo + jakieś narzędzie do łańcuchów. Dobrze myślę? Ktoś podpowie linkiem?

Napisano

Obecnie brak jednego ogniwa (niepełne), jakie narzędzia i co potrzebuje aby go naprawić? Jestem totalnym laikiem, znam się na łańcuchach tak samo jak na błyszczykach.

Napisano

Nie rozumiem tych odpowiedzi i skąd one się wzięły.

Po mojemu brakuje Ci jednej rolki, którą ktoś zgubił przy skracaniu. Mogła wypaść.

łańcuch był zmieniany na rometa nie dawno

To też ciężko rozszyfrować. Łańcuch firmy Romet kupiłeś?

Napisz jakoś dobrze o co Ci chodzi, a najlepiej daj zdjęcie czego brakuje, bo tak to raczej ciężko jest coś powiedzieć. Kto Ci zmieniał łańcuch? Ktoś musiał jeżeli mówisz, że nie masz o tym żadnego pojęcia.

Napisano

Faktycznie piszę zbyt roztrzepanie.

Łancuch był zmieniany ze trzy lata temu. Większość czasu rower przesiedział w piwnicy.

Brakuje jednej rolki, ogniwa, czy czegoś. Jak by jednego ogniwa, przy czym łańcuch normalnie trzyma. Wiem, że muszę kupić narzędzie do zdejmowania łancuchów. Czy kupić od razu nowy łańcuch?:

Nie mam pojęcia, ale chciałbym się nauczyć. Nie mam typowej smykałki do takich rzeczy, ale np. olej w aucie sam zmieniam.

Napisano

ale np. olej w aucie sam zmieniam

Nie no? Naprawdę? Sam? I to tak całkowicie sam? :D Rozgrzać silnik. z dołu spuścić, a z góry nalać. Wielka filozofia. łatwiejsze niż robienie zupy instant. :P