Skocz do zawartości

[do 3500zł] MTB 26' szuter, las, asfalt


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam cholerny problem z wyborem roweru. Mam na niego do 3500. Wolę kupić coś za prawie 3500 niż za 3 tys jeśli jest faktycznie na lepszym osprzęcie. Pracuje w turystyce więc jeżdżę w różnych miejscach, obecnie są to głownie asfaltowe i szutrowe dluuugie ciągle podjazdy 15-20 km zakonczone zjazdem, również las. [greckie wyspy]

 

Wczesniej pozyczalem rozne rowery MTB ale teraz chcę mieć swój i im więcej na ich temat czytam tym bardziej głupieje. Wybrałem trzy modele, które wg mnie najbardziej mi odpowiadają. Jednak proszę o pomoc, ktory z nich jest wg Was najbardziej udany? A może jednak coś innego? Coś na co jeszcze nie patrzylem...

 

186 cm/86 kg

 

ps. może to jest ważne, mam w planach w niedalekiej przyszlosci udział w bardzo amatorskich zawodach:)

 

 

KROSS A8 2013

http://www.goride.pl/kross-level-a8-2013-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-285.html

 

Merida Matts TFS 500D 2013

http://www.arkus.sklep.pl/rower-merida-matts-tfs-500d-2013-p-5016.html

 

KTM ULTRA FLITE 2012

http://allegro.pl/ktm-ultra-flite-12-sklep-warszawa-wyprzedaz-i4245965764.html

 

Zgóry dziekuję za odpowiedzi.

Napisano

przy wzroście 186cm rozglądaj się za 29er.

 

Agang jest fajny, ma dobry osprzęt, poszukaj też Rometa Rambler r-line, wersję 4.0 w rozmiarze 19cali może uda CI się zakupić do 3500.

 

 

Napisano

Dla twojego wzrostu rzeczywiście lepiej wybrać większe koło, może nie zaraz 29-era ale jeśli odpowiada Ci mniejsza średnica to 27,5. Właściwie do jazdy w górach przydałby Ci się full suspension ale za 3,5 tys. zł ciężko coś kupić. Tak więc moje propozycje: 

Napisano

 

 

Powiem  Wam że czytam czytam i może jednak skłonie się do tego krossa proponowanego przez Sagitt http://www.kross.pl/...75quot/level-r6   a czy ktoś zna może bliżej ten rower? 
 

 

Oglądałem chwilę w GoSporcie - wrażenia jak najbardziej pozytywne. Osprzęt całkiem spoko, malowanie zerżnięte częściowo z Cube'a czyli na plus. :D

 

Jak da radę z niego zejść do 3k + jakiś licznik chociażby to warto wziąć nawet. ;)

Napisano

Romet RAMBLER 29ER R-line 4.0. Nie znajdziesz chyba nic na lepszych częściach. A sam rower powinieneś kupić za około 3500zł.

Jeśli jest to za dużo to model niższy również jest dobry. Ale oba i tak są znacznie lepsze od poprzednich propozycji.

 

W porównaniu z tym saracen'en już romet 3.0 wypada znacznie lepiej, chyba każda część jest przynajmniej o klasę wyżej.

Napisano

Albo nie jest podatny na marketingowy 29erowy kit ;) Jestem dokładnie tego samego wzrostu co autor i jeździłem wcześniej na 26 - teraz mam 29er. Nie mogę powiedzieć z całym przekonaniem, że większe koło jest w każdym "calu" :P lepsze, bo 26 też miało swoje plusy. Niemniej jednak, sugerowałbym przejechać się na jednym i drugim, może akurat 29er bardziej podpasuje.

Napisano

Jeszcze nie zdecydowałem.

Właśnie czytam i porównuje, większe koło. Już sam głupieje...Zdecyduje przez weekend i napisze co wziąłem. Ps. nie chcę Rometa...to już mój wymysł. Już prawie trzymałem przycisk na tym Cube ale rozejrzę się po rynku. Po poczytaniu posłucham starszych kolegów i odstawie 26. 

Napisano
wydaje mi się bezsensowna niechęć do rometa

 

Rzeczywiście, 'bessęsowna'. Każdy musi kupować Romet'a który kojarzy się z chłamem produkowanym w zeszłym stuleciu i niczym więcej przeciętnemu człowiekowi. Garstka osób wie, że teraz się wzięli za lepsze rowery i nawet od sezonu czy dwóch im to całkiem dobrze wychodzi, co nie zmienia faktu, że skojarzenia są i będą. Jak nie z rowerowym chłamem, to z chińskimi skuterami brandowanymi Romet'em. 

 

Sam bym się źle czuł jeżdżąc na Romecie i jak w tej samej cenie są rowery sporo lepiej kojarzących się marek z gorszą przerzutką albo inną pierdołą wartą pięć dych, to czemu nie brać ? Bo się nie opłaca ? Śmiać mi się chce po prostu i szkoda słów...

 

Szkoda, że nadal w PL panuje przekonanie, że najlepsze to co ma najładniejsze literki/cyferki na papierze. Niestety, to się długo jeszcze nie zmieni, a szkoda...

Napisano

no jak ty kupujesz rower do lansu a nie do jazdy to nie mam więcej pytań ,  lepiej wybrać to co ma ładniejszą metkę :bye2:

 

wybrany rower ma imitacje hamulca 395 vs deore , ale to taki szczegół w góralu , po co komu hamować

Napisano

 

 

wybrany rower ma imitacje hamulca 395 vs deore , ale to taki szczegół w góralu , po co komu hamować

 

Oczywiście każdy dealer jak usłyszy propozycje wymiany stockowego podzespołu na klasę/dwie wyżej za małą dopłatą to zacznie gromami ciskać i walnie focha... 

Napisano

nie sprzedawca się ucieszy zawsze klient do golenia mile widziany , w droższym rowerze dołoży droższe hamulce  , dołoży droższe opony (bo w tym druciaki a w romku zwijane) , dołoży do korby bo tu FC-M522( w romku Deore FC-M612 ), dołoży do tego i tamtego i dla lansu  ten sam rower z inną nalepką za 25% ceny więcej , miłość sprzedawcy bezcenna , on ci to już leci za małą wypłatą zmieniać , pewnie sam kolekcjonuje te zdemontowane części pośledniej jakości bez opakowań , albo wprost po nie kolejki pod sklepem mu się ustawiają

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...