andwoy Napisano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 Witam Jak dobrać sie do srodka pedałów Time Atac? Chcialbym przesmarować łożyska i zlikwidować luz, jeżeli jest to w ogole możliwe. pozdrawiam, Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 Czy ktos jest w stanie mi pomoc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mewes Napisano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2006 luzu nie likwiduj, a nawet nie wiem czy sie da-tak to jest zaprojektowane zeby kolana nie dostawaly tak mocno...a potrzebny Ci chyba talko klucz nasadowy 6-cio katny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2006 mewes to nie o ten luz chodzi. Luz na osi pedałów trzeba zlikwidować jak najbardziej. Za dużo się naczytełeś forum a nie kojarzysz o co chodzi z tym luzem. Musisz zdjąć tą plastikową zaślepkę i pod nią powinna być śruba. Tyle mogę pomóc, bo nigdy nie miałem Time'ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mewes Napisano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2006 Ja time-y mam i wiem ocb z tym luzem...jest on normalnie wyczowalny i ktos moze go zinterpretowac jako luz-luz czyt. ten niepozadany...a za ta zaslepka dokladnie jest wlasnie sruba ktora wypadaloby odkrecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialykom Napisano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 Chcialbym przesmarować łożyska i zlikwidować luz chyba pytajacy wie co chce zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzema Napisano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 U mnie również pojawił się ostatnio luz, ale tylko na jedym pedale, ok 2mm na boki. Chyba też będe musiał rozkręcić moje timy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 Jest tylko jeden problem. Patrzac od strony zewnetrznej zaslepka posiadaja szesc malych otworow na obwodzie. Ruszyc tego sie nie da, probowalem nawet przy uzyciu dosc duzej sily podwazyc to to. Efekt jest taki, ze zostalo tylko wglebienie na korpusie pedala od srubokretu.. Mozliwe, ze ta 'zaslepka' z otworami to po prostu nic innego jak rzecz umozliwiajaca dostanie sie do wnetrza przy pomocy odpowiedniego klucza. Innego pomyslu nie mam jak na razie A kto jest importerem/dystrybutorem Time'a na Polske? Skrobnął bym maila. Moze odpiszą jakos sensownie. Aha, i nie chodzi mi o luz na blokach, tylko na osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mewes Napisano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 A ja mam ta zaslepke na imbus :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2006 cos takiego? Mnie niestety wkrecili cos innego... ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzema Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 Dziś chciałem dobrać się do swoich Timów i pierwsza myśl jaka wpadła mi do głowy to to, żeby odkręcić tą zaślepke. Zadanie okazalo się banalnie proste. Wystarczy użyć czegoś co można włożyć w jeden z tych otworków i wykonywać ruchy obrotowe. Po odkręceniu okazało się że nie ma konieczności dalszego serwisu pedała, a w środku jest sprężynka, która odpowiada za luzy boczne. Dokręciłem do końca zaślepke i po luzach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 26 Maja 2007 Udostępnij Napisano 26 Maja 2007 Hmmm... ja też nie mogę pozbyć się tej zaślepki... ma ktoś jakiś sprawdzony patent? Edytować już nie mogę, ale dopiszę, że istnieje całkiem skuteczny sposób dwie szprychy (2mm) i albo odciąć gwinty albo na siłe je wkręcić, tak czy inaczej osadzić dwie szprychy w dziurkach naprzeciw, złapać kombinerkami i odkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodziekk Napisano 26 Maja 2007 Udostępnij Napisano 26 Maja 2007 Tę zaślepkę warto sobie zabezpieczyć przed wykręcaniem jakimś butaprenem czy lakierem, bo jak trzeba, to ciężko odkręcić, a jak nie trzeba, to lubią same wypadać I później jest problem, bo trzeba dorabiać u tokarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.