Skocz do zawartości

[Oświetlenie] - Polećcie dobre światło przednie do ok 100zł


Lechitto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !
 
Nie znam się kompletnie na oświetleniu w rowerze . Jedne firmy wyrażają w kandelach , drugie w lumenach inni w Watach . Pogubiłem się. Chodzi o oświetlenie drogi , gdy będę jeździł wieczorem . Nie będzie to środek lasu ale chciałbym mieć zapewnioną dobrą widoczność pod koniec np. całodniowego wypadu. Polecicie coś ???
 
Znalazłem coś takiego aż  500 lumenów co o tym sądzicie ?? Nie za dużo jak na zwykłe oświetlenie drogi ? Może coś tańszego ?

 http://allegro.pl/mactronic-lampa-scream-bike-pro-500lm-baterie-cr-i4077517918.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WEŹ pod uwagę ze uchwyt to jakies 35zl + przesylka,akumulator tez z 40 + przesyłka,pokrowiec,ładowarka tez z 20-30 + przesyłka..... Jezeli chcialbys oddzielnie wyszlo by 100-150 bez latarki za same akcesoria.Tak że wiesz..(latarke bez tych rzeczy za 35 + przesyłka kupisz)...

 

Ja kupilem na urodziny tydzień temu to :

http://allegro.pl/latarka-led-ultrafire-rower-1000lm-uchwyt-aku-zoom-i4108869463.html

 

Zamówiłem poniedzialek 22:30 a o 17:30 w środe byla w domu....

 

Ładowarka na kablu z diodą  która oznacza naładowanie itd.

Akumulator

Pokrowiec z mocowaniem dodatkowym do paska.

Uchwyt na kierownice

Itd.

 

W nocy cała droga,pobocza i las po bokach.Ogolnie spoko.świeci b,daleko.

 

Samochody z daleko nawet za zakrętem zmieniają światła na mijania itd.

 

Wziąłem kurierem,148zl z przesylka.

 

Polecam.

 

EDIT:Na pełnej mocy zrobilem 34km jednego dnia,następnego ponad 20 i juz pod koniec drogi byla slaba,oczywiście i tak lepiej oświetlala niz zwykla z kilkoma zwyklymi diodami.

 

I radze dopiero po 2,3h jazdy nałądować akumulator i wtedy zobaczyc jak swieci na pełnym akumulatorze :)

 

Ale spokojnie mozna jechac po ciemku za miastem tak z 2h na pełnej mocy ,potem sie powoli sciemnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach