Skocz do zawartości

[piasta] Marki Force


marcinek1992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako że użytkownik beskidek kupuje z tego sklepu chciałbym się spytać o piastę która w tym sklepie jest.

Otóż piasta jest firmy Force i jak zobaczyłem że jest ona na łożyskach maszynowych to postanowiłem właśnie was się zapytać

 

czy to możliwe aby piasta na łożysku maszynowym była taka tania?

Wziąłbym ją na sprawdzenie tylko mam pewne obawy że jak ją kupie to:

a) Nie dopasuje później łożysk do tego modelu piasty

b ) piasta nie jest rozbieralna i jak tylko łożyska się zużyją to piasta idzie do śmieci.

c) Materiał z którego jest wykonana piasta będzie tak słaby że nie utrzyma szprych.

 

Jestem laikiem dlatego się pytam.

 

Oto link do piasty:

http://www.kupkolo.cz/zadni-naboj-force-6der-cerveny_z92396/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Podejrzewam że to coś ichniego, z tej firmy jest tam masę produktów. Jeżłei wychodzi 65zł na nasze a piasta na maszynach, to nawet sie zastanawiać nad czym nie ma bo u nas lepszej za 65zł pod tarcze nie dostaniesz nowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobrze ale chodzi mi o to czy po dluzszym przebiegu nie bedzie z nia problemow. Tam jedynie co moze sie zepsuc to te lozyska. Moze ta piasta nie jest rozbieralna? Po czesku nie potrafie rozmawiac wiec nie zadzwonie i sie nie spytam :( to doradzasz aby brac?

 

Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
Wziąłbym ją na sprawdzenie tylko mam pewne obawy że jak ją kupie to: a) Nie dopasuje później łożysk do tego modelu piasty b ) piasta nie jest rozbieralna i jak tylko łożyska się zużyją to piasta idzie do śmieci. c) Materiał z którego jest wykonana piasta będzie tak słaby że nie utrzyma szprych.

Nie masz sie czego obawiać bo: