Skocz do zawartości

[do 2000zł] jaki rower trekingowy?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie!

Chcę kupić rower kellys cristy 50, zastanawiam się czy za taką cenę to dobry wybór. Proszę o radę gdyż jestem zupełnie zielona w temacie. Rower potrzebuję do jazdy po mieście oraz na wyjazdy z namiotem i całym osprzętem. Jaki rozmiar ramy powinnam mieć przy wzroście 175cm. i na co zwrócić uwagę?

Z góry dziękuje.

Napisano
"Grzesław", dzięki za propozycję. Bardzo mi się podoba.

Czy mógłbyś wyjaśnić dlaczego ten? Chciałabym wiedzieć czym różni się od Kellys Cristy 50. 

Napisano

Są bardzo podobne kwestia gustu, lecz Kross ma lepszą tylną przerzutkę i wydaje mi się że opony.

Lecz Kellys ma dynami w piaście a Kross zwykłe ocierające o felgę tylnego koła.

Napisano

Też się zastanawiam nad Kross Trans Alp ale podobno mają bardzo felerne felgi(złe połaczenie/spaw). Zastanawiam się również nad rozmiarem 19 czy 21, mam 180 cm wzrostu.

Napisano

Ojciec kupił sobie zwykłego Kross Trans Atlantyka po ok 200km dojazdów do pracy jest zadowolony nic się złego nie dzieje.

Więc jeśli nie będziesz robił 2 metrowych dropów to powinno wszystko być ok ;D

Napisano

Na wyprawy tylko dynamo w piaście.

Unibike bardzo fajne rowerki robi, tylko bardziej się opłaca Expedition, niestety jest droższy.

A może nieśmiertelny Lazaro senatore V4?? :)

Jest jeszcze romet Gazela 4.0 lub 3.0, ale z poprzednich lat. te na ten rok mają gorszy napęd w zamian za tarczówki (IMO chwyt marketingowy)

P.S.

Wreszcie ktoś z mojego miasta zawitał. :)

edit. był błąd merytoryczny. poprawiłem. :)

Napisano

Rower ma służyć na dojazdy do pracy(szybciej rowerem niż autem) i troche po mieście ogólnie to spokojna jazda. 

Byłem w  dwóch sklepach i w każdym doradzano mi inny rozmiar ramy 19/21, ja preferuje komfortową jazde żeby tyłka nie czuć(mam 180cm). Co będzie lepsze 19(M) czy 21(L)?

Napisano

Skoro byłeś w sklepach i każdy doradzał inny rozmiar, to trzeba było przymierzyć...  :bye2: