Skocz do zawartości

[Klocki Vbrake] jakie do Kands Maestro


Iwan89

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wydaje mi się, że dobrze. Oba ładnie się dociskają do obręczy a na klamce spory zapas. Zaraz jeszcze sprawdzę jakieś poradniki, ale raczej wszystko ok. W temacie mojego roweru ludzie też pisali, że fabryczne są bardzo liche i piszczą od nowości.

Napisano

Jak jeździłem na Vkach, to miałem ten komplecik i mogę go polecić. Dobre i tanie jeśli już chcesz wymienić na inne

 

ABS-3CC

 

Aukcja pierwsza z brzegu wzięta

Napisano

Popieram przedmówcę. Wszystkie te klocki z trzema różnymi strefami (oferuje je conajmniej z 5 firm) są bardzo przyzwoite.

 

Z drugiej strony żadne hamulce nie powinny przestać hamować po 50km, więc podejrzewam, że sama wymiana klocków nie koniecznie musi rozwiązać twój problem :)

Napisano

Poprawiłem te co mam teraz, jak będzie znowu ładna pogoda to potestuję. Jeśli nic to nie dało to zakupie nowe, któreś z tych wskazanych przez Was.

 

Pozdrawiam

Napisano

Jeżeli już będziesz musiał wymieniać to polecam zakupić hamulce z wkładkami. Bardzo dobre rozwiązanie no i lepiej hamuje. W dłuższym okresie użytkowania jest tańsze. Tak w ogóle KANDS to nie są rowery najwyższych lotów więc może na tym zaoszczędzili i klocki są bardzo słabe. Jeżeli jednak nie przeprawiłeś ich przez jakieś błoto to powinny wytrzymać z przynajmniej 1000 km.

 

Sprawdź dokładnie czy wszystko dobrze ustawione. Czy powierzchnia trąca jest równolegle do płaszczyzny obręczy. Jeżeli trze krawędzią może być tak ,że piszczy. W dodatku jak obręcz sucha i czysta, bo jest nowa to może popiskiwać. Jak się trochę ubrudzi to efekt ten zniknie. No i możesz mydłem i gąbka przeczyścić całą obręcz. Raczej zatłuszczonych obręcz nie masz, bo wtedy nie byłoby popiskiwania. Niektóre klocki z niektórymi obręczami piszczą. Tak po prostu jest i już. Nie używasz może BRUNOX'a DEO? Jeżeli tak to mogłeś popsikać po obręczy i wtedy nie ma hamowania. W takim przypadku trzeba uważać.

Napisano

Poprawiłem te klocki i dziś przetrę wszystko płynem, mam nadzieje, że to pomoże. Zastanawiam się jeszcze do czego służy pokrętło reload na amortyzatorze? To mój pierwszy amor po typowo "tescowym". Czy to jest częstotliwość odbicia? Oraz jak ustawić na większą częstotliwość, odkręcając czy zakręcając?

Napisano

Pokrętło na górze to regulacja napięcia wstępnego sprężyny. (-) to miękka, a (+) to twarda. Na dole to regulacja tłumienia powrotu, czyli jak szybko amortyzator wróci do stanu wyjściowego po ugięciu. (+) wolno, a (-) szybko. Oczywiście możesz ustawiać dowolnie w stanach pośrednich te regulacje.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...