Skocz do zawartości

[opony] IRC MYTHOS XC gdzie kupić

Soku93

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)

Na wstępie powiem, że nie jestem strasznym maniakiem rowerowym. Rocznie robię może 500 km.

Mój rower, gdy go kupiłem, posiadał oponki MYTHOS XC pierwszej generacji. Z czasem tylna oponka nadawała się do wymiany, jako, że byłem bardzo młodziutki i liczyły się dla mnie pieniążki kupiłem jakąś zwykłą oponę CST. 

Do rzeczy. Czy można gdzieś w Polsce dostać jeszcze te oponki? Na allegro są z 3 aukcje, ale cena ponad 100 zł za sztukę i to jeszcze za przednią. Podobno na Polskę nie ma oficjalnego dystrybutora.

Jeśli tych opon nie ma to może polecacie coś godnego uwagi i z taką żywotnością? Dodam, że jestem laikiem w tych sprawach.

Swoją drogą bardzo chwalę sobie IRC MYTHOS XC. Przednia oponka jest od nowości, czyli jakieś 17 lat. Widać już zużycie gumy, pęknięcia itp. ale bieżnik nadal bardzo dobry. 

Pozdrawiam

Kamil

Napisano

http://sixseconds.pl/opona-irc-mythos-xc-ii-26x210-wire-tyl-p-5852.html tu jest tylna opona, zwykła, nie zwijana. Napisz jeszcze do centrumrowerowe.pl - kiedy ja szukałem swoich opon, napisałem do nich maila i okazało się, że mogą je zamówić. O ile dobrze pamiętam, to zamówili całe 2 komplety, w tym jeden dla mnie :). Może dalej mają taką możliwość?

Niby przednia ale kto zabroni z tyłu założyć?

te opony mają całkowicie różny bieżnik i charakterystykę.

Napisano

Premier w sklepie który podałeś wszystko wysprzedane :( Chyba spróbuję napisać do centrumrowerowe.pl, może się uda. Dzięki za pomoc

Napisano
Nie mamy już tych opon

wtedy też ich nie mieliście, ale zostały sprowadzone po moim kontakcie z CR. Nie wiem, czy było to w planach, czy akurat była taka możliwość, ale udało się. Na stanie to mało kto w PL ma IRC - w sumie nie wiem czemu, bo to bardzo fajne opony, choć akurat Mythosy są nieco wolne, ale za to bardzo przewidywalne i baaardzo żywotne.

Napisano