MCzarny Napisano 28 Lutego 2014 Napisano 28 Lutego 2014 Witam. Chciałbym się dowiedzieć jakie polecacie modele rowerów MTB na sezon 2014 do 2 tys zł. Interesują mnie tylko nowe rowery i najlepiej żeby miały hamulce hydrauliczne. Mam 176cm wzrostu i ważę 85kg. Pozdrawiam.
venom7 Napisano 1 Marca 2014 Napisano 1 Marca 2014 Najlepszy stosunek ceny do jakości tyle, że allegro- ale polecany na forum: http://allegro.pl/kands-energy-1300-mtb-alivio-alu-tarcza-gratis-i3986281155.html A teraz zajrzyjmy do salonów: http://www.kross.pl/pl/2014/mtb/hexagon-x9 Ten bardzo mi się osobiście podoba: http://velo.pl/rowery/gorskie/cross-country-26/author/kinetic-2013 Cały osprzęt na Alivio ( porównaj z Kandsem tenm kosztuje 2000zł a Kands 1200zł robi różnicę), Ma zwykłe hamulce na minus i na plus lekki. Ja sam osobiście wolę hamulce V-brak ale jakbym kupował MTB to pewnie też na hydraulikach. http://velo.pl/rowery/gorskie/cross-country-26/author/dexter-2012 Tyle na początek do pomyślenia.
PjeseczeQ Napisano 1 Marca 2014 Napisano 1 Marca 2014 Rower do 2k i budżetowy Kands za 1200, oh... http://www.kross.pl/pl/2014/mtb-xc-26quot/level-a3 - u dealerów przed sezonem powinno się udać zejść stówkę z ceny + jakieś gratisy - wyjdzie ogólnie ~2100-2050.
erzurum Napisano 1 Marca 2014 Napisano 1 Marca 2014 coś w ten deseń bym szedł: http://allegro.pl/kross-level-a6-super-cena-i4015633587.html http://allegro.pl/romet-jolene-2-26-18-wyprzedaz-40-i4009941314.html
venom7 Napisano 1 Marca 2014 Napisano 1 Marca 2014 To jeśli już patrzysz na marki to bierz coś z Kross Level
erzurum Napisano 1 Marca 2014 Napisano 1 Marca 2014 kolego venom7, co ty z tym kandsem? widzisz chyba, że to nie ten budżet.
venom7 Napisano 1 Marca 2014 Napisano 1 Marca 2014 erzurum widzę, że jakbyś tu kupował to nie liczyłbyś się z pieniędzmi. Sporo mówiło się o tych modelach tutaj, wolę pokazać koledze by sobie porównał i stwierdziłczy mu może ten model nie wystarczy- bo czasem w salonie można moco przepłacić. Przeczytaj mój post wyżej nad twoim napisałem: To jeśli już patrzysz na marki to bierz coś z Kross Level Chociaż ten model jest też dobry: http://www.kross.pl/pl/2014/mtb/hexagon-x9 W tej cenie i osprzętowo super rower- popieram: http://allegro.pl/kross-level-a6-super-cena-i4015633587.html
kporys Napisano 1 Marca 2014 Napisano 1 Marca 2014 @venom7, wybacz ale to już któryś post, gdzie Twoje propozycje nie mają żadnego uzasadnienia. Jedynie Author Dexter całkiem fajny. Co do Hexagona X9, to moim zdaniem próbują zrobić chwyt marketingowy dając hydrauliki, a w rzeczywistości napęd i opony są bardzo nieadekwatne do ceny. Erzurum uprzedził mnie z tym Rometem - fajny powietrzny amorek i ogólnie osprzęt i hamulce jak za tą cenę bardzo dobre. Myślę, że to najlepsza opcja.
Bartek90CB Napisano 2 Marca 2014 Napisano 2 Marca 2014 http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/revel.0/17698/74024/ Polecam
MCzarny Napisano 2 Marca 2014 Autor Napisano 2 Marca 2014 Dzięki wszystkim za odpowiedzi Będę wybierał chyba między http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/revel.0/17698/74024/#specifications a tym http://www.kross.pl/pl/2014/mtb-xc-26quot/level-a3 Co myślicie o tym GIANCIE ?
Bartek90CB Napisano 2 Marca 2014 Napisano 2 Marca 2014 erzurum uzasadnisz? pytam z ciekawosci bo sam go kupilem... byc moze cos przeoczylem
venom7 Napisano 2 Marca 2014 Napisano 2 Marca 2014 erzarum polecił Ci super model z allegro- cena naprawdę w porównaniu do opsrzetu była BDB. Kolega w innym temacie zadzwonił do sprzedającego i dowiedział się że: Niestety rozmiar ramy krossa to 20'', 51 cm, takie info otrzymałem od sprzedającego. http://allegro.pl/kross-level-a6-super-cena-i4015633587.html Porównaj specyfikację tych rowerów i spójrz na niewielką różnicę w cenie i sam sobie odpowiedz Ten Kross na takim osprzęcie myślę pod 3000zł. Trafiają się takie rowery na allegro.
Matt92 Napisano 2 Marca 2014 Napisano 2 Marca 2014 http://www.goride.pl/eurobike-expert-2013-deore-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-1159.html a co myslicie o takiej opcji ? cena dosc atrakcyjna
MCzarny Napisano 3 Marca 2014 Autor Napisano 3 Marca 2014 ok osprzęt jest naprawdę na wypasie ale zalezy mi najbardziej na hydraulikach bo mam juz dosyc v-brakeow i tarczówek które po niedługim czasie przestają spełniać swoją role
maskal Napisano 4 Marca 2014 Napisano 4 Marca 2014 http://www.goride.pl/eurobike-expert-2013-deore-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-1159.html a co myslicie o takiej opcji ? cena dosc atrakcyjna Kolega zaproponował nawet ciekawą opcję i chyba najlepszą. W tej cenie deore i XCR. Jakby przypasował wymiar to brac i nie zastanawiać się. Zostanie jeszcze ciut kaski i z czasem można dozbierać na przyzwoite hydrauliki i tarcze. Jeśli nie szalejesz po błocie i w XC to na jakiś czas V powinny wystarczyć. Ja osobiście wolę V bo są łatwe i tanie w serwsie (sam se robię) a w lesie w razie WU naprawisz imbusem i koniec. A siłę hamowania mają dobrą. V gorzej spisują się na mokrym ale odpowiednia technika i dajesz radę. No ale tarcze mają lepszą prezencję;-) ale to inna kwestia.
MCzarny Napisano 4 Marca 2014 Autor Napisano 4 Marca 2014 Kiedyś właśnie bawiłem się w dirt/street ale to już dawne czasy i na rowerze praktycznie nie jeździłem 2 lata i straciłem te wszystkie informacje o nowinkach technicznych danych podzespołów , ale hydrauliki to jest tak jakby mój wymóg w przyszłym rowerku bo wiem że nie oprę się znowu zapierniczaniu po lesie/błocie itp a v brakei i tarcze znam na wylot jak sie zachowują w takich warunkach , miałem okazje jezdzic w takich warunkach na sprzecie z hydrauliką i to jest rożnica niebo-ziemia.
Avatarus Napisano 4 Marca 2014 Napisano 4 Marca 2014 Może aż tak bym nie przesadzał z tą różnicą pomiędzy v-kami a tarczowymi hamulcami. Różnica dla Ciebie będzie taka, że po prostu nie będziesz musiał tak siłowo naciskać klamek jeśli będziesz miał hamulce tarczowe.. Ale w tym segmencie cenowym nie jest to moim zdaniem największym problem, a raczej to abyś po 500km nie musiał na nowo wymieniać suportu. Zwykły na kwadrat, zaraz padnie (u mnie altus wytrzymał ~800km i suport do wymiany) - w Krossie A6 masz już octalinka - czyli półkę wyżej. Problemów raczej z nim nie będziesz miał, hamulce także są polecane na forum (jeśli chodzi o v-ki). Tak więc, zastanowiłbym się nad http://allegro.pl/kross-level-a6-super-cena-i4015633587.html - bo ciężko będzie lepszą ofertę znaleźć w okolicach ~2k.
MCzarny Napisano 4 Marca 2014 Autor Napisano 4 Marca 2014 v-brake od zawsze kiedy pamietam mnie wkurzały bo miałem koło 2.40 założone i wystarczyła jedna mała centra i juz klocki ocierały o felge ;/ tarczówki natomiast nigdy nie hamowały tak jak powinny (no chyba ze zaraz na początku)
maskal Napisano 5 Marca 2014 Napisano 5 Marca 2014 wystarczy, że podsłożysz dodatkowe podkładki pod klocki przy V i nie będzie koło ocierać.Miałem ciut podobny problem przy 2.2 gumie bo prawie tarło dodałem podkładki i zrobił się zapas
Avatarus Napisano 5 Marca 2014 Napisano 5 Marca 2014 Rób jak chcesz, sam przejeździłem na v-kach deore 4k km i nie miałem większych problemów. W tym budżecie na pewno lepszym wyborem nie będą tarczówki
MCzarny Napisano 5 Marca 2014 Autor Napisano 5 Marca 2014 wystarczy, że podsłożysz dodatkowe podkładki pod klocki przy V i nie będzie koło ocierać. Miałem ciut podobny problem przy 2.2 gumie bo prawie tarło dodałem podkładki i zrobił się zapas tak to pomaga przez czas kiedy centra sie nie powiększy, a że kiedys nie oszczędzałem roweru to nie nadążałem z centrowaniem kół poza tym 2.2 a 2.4 to jest duża różnica, bo do 2.4 i felga musi być szersza niż normalnie i zakres dodawania podkładek jest bardziej ograniczony
MCzarny Napisano 21 Marca 2014 Autor Napisano 21 Marca 2014 http://www.goride.pl/kross-level-a4-2014-akcesoria-za-250zl-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-1205.html a co sądzicie o tym? jakby znegocjować cene tak do 2k...?
gorczanski Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 kolego porzuć wszystkie dotychczasowe propozycje i idź z duchem czasu - bierz 29er'a, zobacz na tą ofertę http://allegro.pl/polski-rower-gorski-romet-jolene-29-mega-pormocja-i4069546891.html, gdybym był na etapie kupowania MTB w budżecie do 2 tys. to bym się nie zastanawiał, z tego co rozmawiałem z wieloma sprzedawcami w sklepach czas 26 calowych kół powoli dobiega końca, ponoć liczący się na rynku producenci już w 2015 r. w znacznym stopniu zmniejszą ofertę modeli w tym rozmiarze koła, wprawdzie nie dosiadałem tego konkretnego modelu ale miałem przyjemność pojeździć na Kross Level B2, 29 cali jest zaj....., tu masz ramę 18 cali więc przy Twoim wzroście będzie idealna, osprzęt i wygląd tego Rometa również stoją na wysokim poziomie ale oczywiście wybór należy do Ciebie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.