Skocz do zawartości

[rower] Nasze szosówki


deschek

Rekomendowane odpowiedzi

Jelitek, musisz spac ze swoim rowerem :) naprawde podziwiam, wyglada jak noweczka :rolleyes: u mne juz troche obsmarowany, ale chodzi jak zyleta :D niedlugo moze zmienie rame, chociaz nic nie mam do obecnej, ale dosc tanio od znajomego mam okazje kupic ramke treka full carbon - 1.2kg razem z widelcem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, nie przypuszczałem że się Wam spodoba bo mnie ciągle coś w niej nie pasuje :-(

 

Musisz spac ze swoim rowerem
:) stoi u mnie w pokoju, ale do łóżka się nie mieści już ;)

 

Mess, jeśli masz możliwość zakupić tę ramę to się nawet nie zastanawiaj, Trek robi nieziemskie ramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi Ci o wage czy ogolnie o rame? :)

 

nie pamietam modelu dokladnie, ale byla to najlepsza rama treka do czasu wyjscia madone. martwi mnie tylko to, ze w kilku miejscach ma odpryski lakieru (takie 5mm srednicy, moze 3-4 miejsca), zaczynam zastanawiac sie w czy w ogole jest sens...

nie moge znalezc zadnych stronek z ramami treka :)

 

EDIT: ok, moze troche przesadzilem z chwaleniem tej ramy :D model to trek 5200, wagi dokladnej nie znam, ale chyba jest dosc lekka (na pewno ponizej 1.5kg :D ). w kazdym razie powaznie sie nad nia zastanawiam, podobno bardzo trwala jest, i super sie jezdzi :D

 

EDIT2: znalazlem wiecej informacji na jej temat, to jest 120. waga 1539 gramow razem z widelcem, wiec jednak nie tak super, i z drugiej strony nie jest zle, na pewno lepiej niz mam teraz ^^ tak wiec przepraszam lookas za pomylke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam ta osobe od 10 lat :) to profesjonalny triathlonista(wlasciwie to bierze udzial w zawodach ironman), ma swira na punkcie rowerow wiec wydaje mi sie, ze dba o sprzet. regularnie serwisuje swoje rowery itp w tej chwili wola za nia 1800zl(razem z widelcem), ale mysle, ze za tyle nie wezme, i wytarguje cos jeszcze :) sprzedaje dlatego ze zmienia na najwyzszy model madone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mój nowy nabytek...zdecydowałem sie na Olsha Passion kupionego w firmir BIKOM. Miałem przed zakupem wątpliwości, ale po przejechaniu 800 km... stwierdzam, że rowerek jest rewelacyjny.

 

Specyfikacja roweru:

1. klamkomanetki: CAMPAGOLO Centaur

2. przerzutka tył: CAMPAGNOLO Centaur

3. przerzutka przód: CAMPAGNOLO Centaur

4. korba: MICHE Grantour

5. suport: MICHE Pr1mato Evo Light

6. łacuch: MICHE Corsa 10 Vel

7. kaseta: MICHE Pr1mato

8. hamulce: MICHE Supertype

9. piasty: MICHE Pr1mato Syntesi 32H

10. obręcze: REMERX Sunbow

11. opony: KENDA Kontender

12. rama: OLSH OCTANE '99

13. widelec: ITM VISIA Carbon

14. łozyska steru: Campagnolo RECORD

15. wspornik siodła: ITM FORGED white carbon

16. obejma siodła: MICHE X-Carbon

17. wspornik kierownicy: ITM FORGED superover white carbon

18. kierownica: ITM Superover white carbon

19. owijka: VELO

20. pancerze i linki: CAMPAGNOLO

21. pedały Miche MT4

 

A tu można popatrzeć na to cacko, wygląda także rewelacyjnie (bynajmniej dla mnie)... http://kira.prv.pl/ .

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Mod Team

No to teraz moje cacuszko. :)

Tam tara daaaaaaam: :)

 

Najpierw specyfikacja:

Rama: Carbon 1150gr przy rozmiarze 56 reszta jak widać na foto ^^

Widelec: 330gr rura carbonowa

Osprzęt: W zasadzie wszystko Dura-ace (klamki, korby, przerzutki, linki, pancerze, łancuch) z wyjątkiem hamulców (tutaj ultegra)

(na zdjęciu z przodu widać z przodu przerzutkę 105 jednak była tylko zastępczo zanim dostałem durejsiwo)

Koła: mavic cosmic rzecz jasna ;] na oponach continental supersonic i tych samych dętkach =^o^=

Pedały: Time RSX Carbon (ok 180gr komplet)

Siodło: Sele Italia SLR Titanium (135gr)

Mostek: Oxygen 128gram (poleci do wymiany jeszcze :P )

Kierownica: Ritchey WCS (alu)

Sztyca: RDX (czyli no name :P ) 203gr

Stery: Ritchey WCS

Pancere i linki: Dura-Ace

Kaseta: ultegra 14-25 (juniorstka - jedyna dostępna pod 10-tke :\ )

Łańcuch: Dura-ace

Koszyki: no name carbon (podobne do elite) 21gr sztuka +carbonowe śrubki

 

Łącznie waga: 7,3kg (real ;-) )

 

kopiamodded2tn4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Maniak ladna maszyna. Nikodem korba zapewne 52 jesli kaseta ma 14 a Maniak jest juniorem ;)

 

PS. Maniak ile daleś za tą kasetę i czy trudno dostać 14-25 ? bo ja aktualnie mam 105 12-25 i i zdjęte ostatnie 2 koronki ale wolałbym miec pełne 10 biegów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

No coż.. sponsor najlepszy z mozliwych :P bo rodzinka ;)

Korba ma oczywiście 52 zęby, wkurzające jest to ze bardzo ciężko ją dostać w takiej wersji..

Rower od podstaw składałem sam - karzda przykecona śrubka i obejma to moja robota :P hehe

A co do tych kaset chwilowo jest ich deficyt na rynku (gratulacja dla rp- pawlak :\ ) ale ja pół roku temu dałem za nią 120zł a w tej chwili stoją coś w granicach 160-180zł na allegro, tylko trudno trafić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze i ja sie pochwale moja szosowka:)

 

Felt F75

 

Rama: Rama Custom Cieniowane Super-light 7005 Aluminum z karbonowymi widełkami tylnymi, rura górna CNC. Kute haki tylne. Wymieny hak przerzutki.

Widelec: FELT 1.3 Karbon z wykończeniem UD, Karbonowe ramiona, korona i rura sterowa. Aluminiowe haki.

Stery: FSA 1-1/8" Zintegrowane

Korba: Shimano FC-R600 50/34T

Łańcuch: Shimano 10-Speed

Kaseta: Shimano 10-Speed Kaseta, 11-23T

Przerzutka przednia: Shimano 105, 10-Speed

Przerzutka tylnia: Shimano Ultegra

Manetki: Shimano 105, 20-Speed

Kierownica: FELT 6061 Aluminum, Ergonomiczne nachlenie, ?31.8mm

Wspornik kierownicy: FELT 1.2 6061 Alumnim 3D Kuty kąt 7°

Owijka: Owijki żelowe z logo FELT

Hamulce: Shimano Super SLR Dual Piwot

Klamki hamulcowe: Shimano 105 Dual Control

Piasta - przód: Shimano WH-R500-A, 20H

Piasta - tył: Shimano WH-R500-A

Szprychy: Shimano WH-R500-A

Opony: Vittoria Rubino Slick zwijana 700x23c

Obręcze: Shimano WH-R500

Siodło: Felt Racing Lite, pręty CrMo

Wspornik siodła: FELT 1.2 Karbon

 

Waga rzeczywista 8,30 kg:)

na razie ma przejechane 800km i wszystko dziala bardzo dobrze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Cyprian wrzuć jakieś foto jesli mozesz. A ten rowerek naprawde waży 8.3 ? mi wygląda tak na 8.7 mniej więcej ;-)

 

Hehe 52 to wcale nie taki rarytas uwierz :D zeby to efektywnie na finisz rozkręcić trzeba mieć 6-7 dych na zegarze ^^"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak pisze Maniak, bez dobrej formy ciężko rozkręcić 52, poza tym ja jeżdże na wysokiej kadencji zazwyczaj i przeszkadzala mi na poczatku posiadania szosy 52 (zanim zalatwilem 46) nie mogłem za bardzo dobrać przełożenia na trening w umiarkowanych strefach ;) Ja pewnie na juniora kupię 50 jak w kompaktowych korbach ;)

 

Sorki za OT ale w koncu to dzial szosowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej ty głupoty gadasz omen. W górskiej korbie 52 zęby, pokaż mi taka tarczą ktora ma rozstaw pasujący do korby górskiej i 52 zęby, max to 48 ;) A jak serio dawałeś radę no to po co zmieniałeś, trzeba było skoczyć na mistrzostwa świata lub coś tej rangi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...