knocker Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 W temacie suportów jestem zielony. Mam coś takiego jak poniżej: Mocowanie korby na kwadrat. Korba to Race Face Prodigy. suport ma 14 lat, nie był nigdy rozkręcany. Coś w nim trzaska jakby przepstrykuje w środku. Chciałbym kupić coś nowego z mocowaniem, które pasuje do tej korby, gdyż jest ona w dobrym stanie. Zależy mi aby było lekkie. Nie wiem co mam za suport w środku. Jeżeli możecie polecić jakiś klucz, którym będę mógł go wykręcić to z góry dziękuję!
dzemi15 Napisano 5 Lutego 2014 Napisano 5 Lutego 2014 Klucz kupisz w pierwszym lepszym rowerowym za pare zlotych. Wysłane z Sony XT
Mod Team Puklus Napisano 5 Lutego 2014 Mod Team Napisano 5 Lutego 2014 Potrzebujesz: - klucz imbus 8mm porządny klucz nie z plasteliny. - ściągacz do korb http://www.rowerek.pl/_var/gfx/73cc940a208870c5522242ac0c6d0e5d.jpg - klucz do suportu http://www.trialshop.pl/images/uploads/narzedzia_sciagacz_suport.jpg Wykręcasz stary pakiet, mierzysz długość, bądź wyczytujesz z obudowy, szukasz następcy o takich samach parametrach.
Mod Team Pixon Napisano 5 Lutego 2014 Mod Team Napisano 5 Lutego 2014 Wkręć sobie BB-UN26. Tani suport, który sezon przejeździ, a później zacznie strzelać. W olejnym go wymienisz i tak kółko się zamyka. Nie spotkałem się jeszcze z dobrze uszczelnionym suportem na kwadrat. Zarówno ten za 30 zł jak i za 50 zł działał podobnie krótko (sezon)
Centek Napisano 5 Lutego 2014 Napisano 5 Lutego 2014 Nie spotkałem się jeszcze z dobrze uszczelnionym suportem na kwadrat. W takim razie kolega musi kupić suport identyczny co do marki i modelu skoro poprzedni 14 lat przepracował Może zdradzi nam receptę na długowieczność suportu
Mod Team Puklus Napisano 5 Lutego 2014 Mod Team Napisano 5 Lutego 2014 Nie spotkałem się jeszcze z dobrze uszczelnionym suportem na kwadrat. Wystarczy go rozebrać, wymienić łożyska u mnie to były 6800 2RS o ile dobrze pamiętam kupić porządne i zapomnieć o suporcie