trcs Napisano 16 Września 2013 Napisano 16 Września 2013 Witam mam pytanie bo nie znam się na rowerach w krossie hexagonie x3 2013 - http://www.kross.pl/pl/2013/mtb/hexagon-x3 znajduje się taki amortyzator - SR Suntour M3010AL (skok 50mm) natomiast w starszym x3 2012 - SR Suntour XCT V4 (skok 100mm) http://www.kross.pl/pl/2012/hexagon-x3 to znaczy że, ten podzespół w nowszym modelu został zdegradowany o 50mm i jest gorszy?
trcs Napisano 16 Września 2013 Autor Napisano 16 Września 2013 A możecie napisać które podzespoły są lepsze na korzyść modelu 2013 ?
Synergy Napisano 16 Września 2013 Napisano 16 Września 2013 Szczerze Ci tak powiem, jedno i to samo. Niby ten widelec w 2013 jest gorszy ale w 2012 ten widelec też ma zablokowany skok na max 5cm (elastomer w środku blokuje). Czy tak czy siak, jeden chłam naprostsza konstrukcja w obu przypadkach, niemniej jednak 100zł droższy jest model 2013.
trcs Napisano 16 Września 2013 Autor Napisano 16 Września 2013 mozna znaleźć jakiś lepszy odpowiednik tego modelu roweru?
qwaq Napisano 16 Września 2013 Napisano 16 Września 2013 A dlaczego nie przemawaia do Ciebie ta marka? Ma o wiele lepszy osprzęt, a rama pewnie też nie odstaje od tej z Krossa.
Fenthin Napisano 16 Września 2013 Napisano 16 Września 2013 Im bardziej przemawiająca marka, tym droższy rower na danym osprzęcie. Chociaż, co niby miałoby przemawiać za taką firmą, jaką jest Kross...?
Piehursson Napisano 16 Września 2013 Napisano 16 Września 2013 w tej cenie tylko Kands Energy 1300. Tego Hexagona zjada na śniadanie.