m16 Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Witam Zakupiłem ostatnio taki oto rowerek: http://www.decathlon.pl/rockrider-52-2012-id_8207349.html Jeżdżę głównie w weekendy, raczej po drogach leśnych nieutwardzonych. Po pierwszych kilku wypadach za miasto stwierdzam, że z roweru jestem zadowolony poza 2 mankamentami: Tylny hamulec jest po prostu za słaby. Aby zablokować koło trzeba użyć naprawdę sporej siły i to nie zawsze się udaje. Czy jest sens wymieniać go na jakąś inną Vke ? Jeśli tak to na co ? (może deore ?) Pod dużym obciążeniem (podjazdy itp.) tylnej przerzutce zdarza się przeskakiwać i strzelać – starać się to jakoś wyregulować czy też wymienić? Jeśli wymienić to na co ? Co ogólnie myślicie o tym rowerku ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 1. Na początek proponuje wymiane klocków na 3 składnikowe meridy 2. Wyregulować nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz111 Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 3. Rower wydaje się być fajny, po wymianie napędu, amora, opon i hamulców będzie jeszcze lepiej Szkoda, że nie ma mocowania pod tylny hamulec tarczowy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m16 Napisano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 Ok. Klocki wymienione i dalej nie jestem w 100% zadowolony. Mysle, ze tylny hamulec a zaraz za nim przerzutka poleca do wymiany (z calej reszty jestem zadowolony). Co polecacie w miejsce czesci fabrycznych ? Dodam, ze bardziej zalezy mi na jakosci niz cenie ale w granicach rozsadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Wydaje mi się, że masz fatalnie poprowadzoną linkę tylnego hamulca i to jest powodem twoich problemów. Zrób zdjęcie roweru z boku tak aby dobrze było widać jak poprowadzona jest linka. Być może pomoże skrócenie pancerza. Jeśli zaś chodzi o przeskakiwanie może być to spowodowane przeskakiwaniem bębenka (np. zbyt dużo smaru w bębenku). Pojeździj trochę i może się "naprawi" a jeśli nie to gwarancja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.