Skocz do zawartości

[do 2000zł] zamiennik krossa sfx 500


Rekomendowane odpowiedzi

Przez 5 lat jeździłem na sfx 500 i przyszedł czas na zmiany bo się zaczął sypać. Wymieniłem w nim cały przedni układ napędowy ale kilka miesięcy później siadły tylnie hamulce. Szukam czegoś w tej podobnie o trwalszym osprzęcie, pełnej amortyzacji (chyba że mnie przekonacie że lepsze siodełko i wyłącznie amortyzowany widelec będzie wygodniejszy do jeżdżenia głównie po kamienistych wertepach) i tarczówkach. Mile widziana opcjonalna agresywna jazda aczkolwiek wyżej jak z 0.7m skakać raczej nie będę. Jestem raczej zielony więc proszę w miarę zrozumiale pisać :D Serdecznie dziękuję i liczę na wyrozumiałość.

Wiek: 18 lat, 178cm wzrostu, 65kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kross to taka ulepszona a3, ciut lepsze hample (bezgrupowe shimano między alivio a deore), korba alivio zamiast altusa, lepsze przerzutki, tylko ciekawe jak z kasetą i łańcuchem, napęd 3x9, ale raczej nie wsadzili tam jakiejś gumki od majtek, poza tym wygląda bardzo ciekawie, opony to chyba jakieś noname bo na czymś zaoszczędzić musieli, za 2k wydaje się bardzo spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic więcej nie będziesz potrzebował, mam taki sam układ napędowy w unibike evolution 2011 i hamulce v brake i wszystko hula aż miło. a na początku przygody z rowerem ważyłem 118kg także rower nie miał lekko, teraz waże 92kg i jeździ mi się o niebo lepiej ale nie oszczędzam roweru, jak widze jakies muldy korzenie czy kamienie i hopy to atakuje od razu i jak na razie 1100km i zero problemu i napraw czy wymiany czesci,

WIDELEC PRZEDNI mam  SR SUNTOUR XCR LO / BLOKADA / SKOK 100MM , ale nie wiem czy to jest gorszy czy lepszy niz w tym krosie bo się nie znam az tak, mnie tam pasuje i działa prawidłowo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach