mixchris Napisano 16 Maja 2013 Napisano 16 Maja 2013 Witam! Kumpel ma w swoim Kellys'ie korbę SR Suntour XCR V2 i wypadało by wymienić suport tylko jak się zdejmuję tą korbę i gdzie dostać do niej suport?
artex232 Napisano 16 Maja 2013 Napisano 16 Maja 2013 Linia łańcucha powinna wynosić 50mm A korbę zdejmujesz specjalnym kluczem: http://mountainpark.pl/icetoolz-klucz-04a4-sciagacz-do-suportu-z-raczka.html
robertrobert1 Napisano 16 Maja 2013 Napisano 16 Maja 2013 Witam! Kumpel ma w swoim Kellys'ie korbę SR Suntour XCR V2 i wypadało by wymienić suport tylko jak się zdejmuję tą korbę i gdzie dostać do niej suport? A czy przypadkiem ta korba nie jest zintegrowana ze środkiem suportu...
mixchris Napisano 16 Maja 2013 Autor Napisano 16 Maja 2013 artex232 niestety ale ten klucz który podałeś nadaję się tylko do standardowych korb, radzę się zapoznać z konstrukcją korby XCR V2 która jak dla mnie jest bardzo zagadkowa... a producent nie oferuje żadnych dokumentów ułatwiających obsługę tego produktu. Ktoś miał w ogóle styczność z tą korbą?
artex232 Napisano 16 Maja 2013 Napisano 16 Maja 2013 http://www.bikestacja.pl/pl/klucz-do-korb-zintegrowanych-z-suportem-tl-fc32-532.html Tylko ciekawe czy ten klucz pasowałby do XCR-a http://www.forumrowerowe.org/topic/117199-korbasciagacz-do-korby-sr-suntour-xcr-fx/ Ostatni post. może coś pomoże
Fenthin Napisano 16 Maja 2013 Napisano 16 Maja 2013 1. To klucz do suportu, nie korby. 2. Budowa korb Suntoura w wydaniu FXS jest odmienna od rozwiązań Truvativa, Race Face czy FSA. Natomiast ja zdobyłem, nieoficjalną, informację, że potrzebny jest długi imbus i wystarczy po prostu odkręcić śrubę, której gniazdo ma znajdować się wgłębi wałka korby. Niestety nie wiem, jaki konkretnie klucz jest potrzebny.
mixchris Napisano 16 Maja 2013 Autor Napisano 16 Maja 2013 Natomiast ja zdobyłem, nieoficjalną, informację, że potrzebny jest długi imbus i wystarczy po prostu odkręcić śrubę, której gniazdo ma znajdować się wgłębi wałka korby. Niestety nie wiem, jaki konkretnie klucz jest potrzebny. no właśnie... w środku osi od lewej strony gdzie jest "wylot" można dostrzec element jak na rysunku poniżej, niestety nie ma tam miejsca na klucz imbusowy gdyż cześć jest okrąglutka. Wydaje mi się iż jest potrzebny jakiś specjalny klucz dedykowany do tej korby, jutro zadzwonię do dystrybutora może coś będą wiedzieli?
VTT Napisano 16 Maja 2013 Napisano 16 Maja 2013 Oś suportu jest zintegrowana z lewą korbą, a śruba się znajduje przy prawej korbie, czyli z lewej strony odkręcasz prawą korbę i wybijasz z osią lewą korbę.
mixchris Napisano 17 Maja 2013 Autor Napisano 17 Maja 2013 Oś suportu jest zintegrowana z lewą korbą, a śruba się znajduje przy prawej korbie, czyli z lewej strony odkręcasz prawą korbę i wybijasz z osią lewą korbę. Ludzie gdzie wy macie oczy? A niby czym mam ją odkręcić? Trochę mnie nie było na tym forum ale widzę, że jest coraz gorzej...
VTT Napisano 17 Maja 2013 Napisano 17 Maja 2013 Same oczy Ci tutaj nie pomogą, jak tak bardzo chcesz zobaczyć owa śrubę proponuje zaopatrzyć się w endoskop. Tu masz zdjęcie poglądowe jak by komuś Google wysiadły, i proponuje nie cwaniaczyc na przyszlosc.
mixchris Napisano 17 Maja 2013 Autor Napisano 17 Maja 2013 Z wujkiem Googlem jestem za pan brat i to zdjęcie dobrze znam ale nadal pytam czym to odkręcić? Jak już wcześniej pisałem wewnątrz osi nie ma miejsca na standardowy klucz tylko jest coś co przedstawiłem na obrazku i do tego nie jest potrzebny duposkop... Trudno... nikt nic nie wie, więc może producent mi pomorze...
VTT Napisano 17 Maja 2013 Napisano 17 Maja 2013 To pochwal się co Ci powiedział producent, ja myśle że to będzie klucz imbuls 10 chodź pewność nie mam, może faktycznie jast jakaś zatyczka żeby syf sie nie zbierał i która uniemożliwia wsadzenie klucza i przez to nieporozumienie. Pokombinuj żeby ją usunąć a dalej będziesz wiedział co robić.
mixchris Napisano 17 Maja 2013 Autor Napisano 17 Maja 2013 Nic na siłę nie chcę tam wpychać. Jak/jeżeli łaskawie odezwą się do mnie to na pewno się podzielę
ILC Napisano 17 Maja 2013 Napisano 17 Maja 2013 To niemożliwe, że w lewym ramieniu nie ma tam śruby imbusowej, wkładasz klucz długi w drążoną oś lewego ramienia, ale jeśli faktycznie takiej śruby tam nie ma to czekamy na informację od dystrybutora.
mixchris Napisano 17 Maja 2013 Autor Napisano 17 Maja 2013 "Dear Chris, the right hand crank uses a fixing bolt with a 8mm Allen head – you just need to insert a little bit longer 8mm Allen key through the axle from the left hand side and untighten the bolt. It´s having an integrated extractor so the crank will come off automatically when you unscrew the fixing bolt. For the BB it´s all standard tools like for other BBs" Czyli wychodzi na to że muszę użyć długiego imbus 8mm. Oglądając gniazdo okazuję się iż ktoś już gmerał przy tej korbie i trochę zjechał wejście na klucz co mnie mocno zmyliło, tym samym klucz mało pewnie siedzi w "gnieździe" Dzięki za pomoc problem uważam za rozwiązany.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.